Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxx Addict
1044 posts member since 2015
last seen 1 day ago
#BITcast 074 × Remnis (14.11.16):

Tracklist:
00. #BIT Intro
01. Marcel Woods - De Bom 2001
02. Panic Machine - Beat (Panic Room Mix)
03. Mo-Dem - Contact (We Gotta Connect) (Warp Brothers Remix)
04. Russenmafia - Afraid Of Us (Schwarze Puppen Mix)
05. The Raiders - Electric Ant (Explosion In The Anthill Mix)
06. DJ Isaac - On The Edge
07. Bison meets. The Quakers - I Got Tonight
08. Drumteck Brothers - Technoloide (Hard Mix)
09. Tommy Pulse - Land Of The Lost
10. Technoboy - Tales From A Vinyl (Chapter One)
11. DJ Zany - Rock The Beatz
12. The New Frontier Y2K aka. Zenith DJ ft. Gogoffre - Musica Che Domina (Domina Vrs.)
13. DJ Virus & Blutonium Boy - Paranoid (DJ Neo Vocal Massaka Mix)
14. Luna - Mindspace
15. Haze & Abyss ft. The Prospektor - 2 Days Off

NOTE: -VINYL MIXED-
Tune in every monday from 18:00 - 19:00 (CET) at http://www.rhr.fm (Real Hardstyle Radio) to hear the best in older hardstyle!

Follow and like us at:
- http://www.facebook.com/rhrbit
- http://www.facebook.com/remnis.dj
-
-

#Contact:
- rhrbit@gmail.com

Enjoy!
D
Artiest
584 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Koen, koen, koen... machtig mooie tracklist man!

Vet met I Got Tonight eens in het midden, vaak heb ik zelf altijd de neiging als ik die draai om dat op het einde te doen.

Deze gaat aan binnenkort :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Staat aan!
Over I Got Tonight: Ik weet nog wel dat er een FearFM Early top 100 was en die plaat was nummer 100, dus de eerste plaat waarmee ze begonnen. Heb die mix superlang op mijn telefoon gehad. Voor mij is het een typische opener geworden xD
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gruwelijke lijst zeg. Respect dat Contact (Warp Brothers Remix) er in zit, die plaat is goud waard :worship:

I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Rawbin wrote:I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek
Ik denk wanneer de mensen beide tracks kennen, dat 90% toch voor Microbots zou kiezen ... wat een bom blijft dat zeg. I Got Tonight is dat ook overigens gewoon :)
Hardtraxx Addict
1254 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Mindspace! (L)
Die ff wat procentjes omhoog pitchen.... heerlijke drive dan :love:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Charon_NL wrote:
Rawbin wrote:I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek
Ik denk wanneer de mensen beide tracks kennen, dat 90% toch voor Microbots zou kiezen ... wat een bom blijft dat zeg. I Got Tonight is dat ook overigens gewoon :)
De Cosmic Evolution remix blijft voor mij ook een van de beste, zo niet de beste Scot Project remix. Ongekend mooi (L)

OT: Je mix gaat nu aan!
D
Artiest
last seen Apr 2024
Charon_NL wrote:
Waarom kiezen? Ja de intro is een 100% kopie maar verder toch gewoon een andere track. Gewoon allebei hartstikke dik en lekker allebei in een setje duwen :loving: :loving:
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Haha, net als DJ Tony/Dozer in de rodenburg vroeger, draaide altijd DK8 - Murder Was The Bass en vervolgens Seb B - Mass Noise erachteraan, okk beide gruwelijke tracks
D
Artiest
last seen Apr 2024
Dat is zoiets als "Dj Duro - Again" en dan "Autokriminal - Express J" er achteraan draaien? :woot: :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
DJ Mani wrote:Koen, koen, koen... machtig mooie tracklist man!

Vet met I Got Tonight eens in het midden, vaak heb ik zelf altijd de neiging als ik die draai om dat op het einde te doen.

Deze gaat aan binnenkort :bomb: :bomb:
Thanks Mark! :) Ja, er is best wat voor te zeggen om hem aan het eind te doen, maar ligt een beetje aan de set! Ik vind het juist een mooi midden plaatje omdat het wel die hardtrancy intro heeft van Cosmic Evolution, maar daarna juist dat harde EHS middenstuk. Mooi bruggetje tussen meer hardtrance en echte EHS vind ik dus. :)
Leonidas wrote:Staat aan!
Over I Got Tonight: Ik weet nog wel dat er een FearFM Early top 100 was en die plaat was nummer 100, dus de eerste plaat waarmee ze begonnen. Heb die mix superlang op mijn telefoon gehad. Voor mij is het een typische opener geworden xD
Nice! Ben benieuwd wat je ervan vindt. :)
Ah, ja die herinner ik me nog! Begrijpelijk dat het dan als opener klinkt. Kan ook prima als opener, afhankelijk van de set die je maakt!
Rawbin wrote:Gruwelijke lijst zeg. Respect dat Contact (Warp Brothers Remix) er in zit, die plaat is goud waard :worship:

I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek
Thanks, leuk om te horen! Ja, gave plaat is dat, die Contact!
Mee eens, Cosmic Evolution (SP Remix) vind ik ook veel gaver persoonlijk! Het is overigens een van mijn all-time favorites en hardtrance is waar eigenlijk mijn passie ligt, dus daar ligt het niet aan. ;) Maar vond het wel eens leuk om I Got Tonight te draaien en vond hem prima in deze set passen.
Silvio Aquila wrote:Mindspace! (L)
Die ff wat procentjes omhoog pitchen.... heerlijke drive dan :love:
Jep, mee eens! Was er meteen verliefd op toen ik die voor het eerst in een Sensation Black megamix hoorde!
corneelwr wrote:
Charon_NL wrote:
De Cosmic Evolution remix blijft voor mij ook een van de beste, zo niet de beste Scot Project remix. Ongekend mooi (L)

OT: Je mix gaat nu aan!
Mee eens! Scot Project heeft heel veel gave remixes, en ik heb echt bijna de helft van zijn werk in mijn platenkast staan, maar die Cosmic Evolution is alsnog een van zijn beste platen.
Ben benieuwd wat je ervan vond!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Pffff Koen wat een set :loving: Heerlijk hoor, staat op mijn telefoon :$
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Charon_NL wrote:Haha, net als DJ Tony/Dozer in de rodenburg vroeger, draaide altijd DK8 - Murder Was The Bass en vervolgens Seb B - Mass Noise erachteraan, okk beide gruwelijke tracks
Ja, die passen ook erg goed bij elkaar! Die zitten toch ook na elkaar in de Sensation Black 2004 Megamix?
The Skribbler wrote:Pffff Koen wat een set :loving: Heerlijk hoor, staat op mijn telefoon :$
Thanks man, erg leuk om te horen! :)