Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

#BITcast 074 × Remnis (14.11.16):


Tracklist:
00. #BIT Intro
01. Marcel Woods - De Bom 2001
02. Panic Machine - Beat (Panic Room Mix)
03. Mo-Dem - Contact (We Gotta Connect) (Warp Brothers Remix)
04. Russenmafia - Afraid Of Us (Schwarze Puppen Mix)
05. The Raiders - Electric Ant (Explosion In The Anthill Mix)
06. DJ Isaac - On The Edge
07. Bison meets. The Quakers - I Got Tonight
08. Drumteck Brothers - Technoloide (Hard Mix)
09. Tommy Pulse - Land Of The Lost
10. Technoboy - Tales From A Vinyl (Chapter One)
11. DJ Zany - Rock The Beatz
12. The New Frontier Y2K aka. Zenith DJ ft. Gogoffre - Musica Che Domina (Domina Vrs.)
13. DJ Virus & Blutonium Boy - Paranoid (DJ Neo Vocal Massaka Mix)
14. Luna - Mindspace
15. Haze & Abyss ft. The Prospektor - 2 Days Off

NOTE: -VINYL MIXED-

Citaat:
Tune in every monday from 18:00 - 19:00 (CET) at http://www.rhr.fm (Real Hardstyle Radio) to hear the best in older hardstyle!

Follow and like us at:
- http://www.facebook.com/rhrbit
- http://www.facebook.com/remnis.dj
- http://www.soundcloud.com/rhrbit
- http://www.soundcloud.com/remnis

#Contact:
- [email protected]

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 21:50 
 
Artiest

Koen, koen, koen... machtig mooie tracklist man!

Vet met I Got Tonight eens in het midden, vaak heb ik zelf altijd de neiging als ik die draai om dat op het einde te doen.

Deze gaat aan binnenkort :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat aan!
Over I Got Tonight: Ik weet nog wel dat er een FearFM Early top 100 was en die plaat was nummer 100, dus de eerste plaat waarmee ze begonnen. Heb die mix superlang op mijn telefoon gehad. Voor mij is het een typische opener geworden xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke lijst zeg. Respect dat Contact (Warp Brothers Remix) er in zit, die plaat is goud waard :worship:

I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 03:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek


Ik denk wanneer de mensen beide tracks kennen, dat 90% toch voor Microbots zou kiezen ... wat een bom blijft dat zeg. I Got Tonight is dat ook overigens gewoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mindspace! (L)
Die ff wat procentjes omhoog pitchen.... heerlijke drive dan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Rawbin schreef:
I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek


Ik denk wanneer de mensen beide tracks kennen, dat 90% toch voor Microbots zou kiezen ... wat een bom blijft dat zeg. I Got Tonight is dat ook overigens gewoon :)

De Cosmic Evolution remix blijft voor mij ook een van de beste, zo niet de beste Scot Project remix. Ongekend mooi (L)

OT: Je mix gaat nu aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 16:27 
 
Artiest

Charon_NL schreef:
Rawbin schreef:
I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek


Ik denk wanneer de mensen beide tracks kennen, dat 90% toch voor Microbots zou kiezen ... wat een bom blijft dat zeg. I Got Tonight is dat ook overigens gewoon :)


Waarom kiezen? Ja de intro is een 100% kopie maar verder toch gewoon een andere track. Gewoon allebei hartstikke dik en lekker allebei in een setje duwen :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, net als DJ Tony/Dozer in de rodenburg vroeger, draaide altijd DK8 - Murder Was The Bass en vervolgens Seb B - Mass Noise erachteraan, okk beide gruwelijke tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:10 
 
Artiest

Dat is zoiets als "Dj Duro - Again" en dan "Autokriminal - Express J" er achteraan draaien? :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
Koen, koen, koen... machtig mooie tracklist man!

Vet met I Got Tonight eens in het midden, vaak heb ik zelf altijd de neiging als ik die draai om dat op het einde te doen.

Deze gaat aan binnenkort :bomb: :bomb:

Thanks Mark! :) Ja, er is best wat voor te zeggen om hem aan het eind te doen, maar ligt een beetje aan de set! Ik vind het juist een mooi midden plaatje omdat het wel die hardtrancy intro heeft van Cosmic Evolution, maar daarna juist dat harde EHS middenstuk. Mooi bruggetje tussen meer hardtrance en echte EHS vind ik dus. :)

Leonidas schreef:
Staat aan!
Over I Got Tonight: Ik weet nog wel dat er een FearFM Early top 100 was en die plaat was nummer 100, dus de eerste plaat waarmee ze begonnen. Heb die mix superlang op mijn telefoon gehad. Voor mij is het een typische opener geworden xD

Nice! Ben benieuwd wat je ervan vindt. :)
Ah, ja die herinner ik me nog! Begrijpelijk dat het dan als opener klinkt. Kan ook prima als opener, afhankelijk van de set die je maakt!

Rawbin schreef:
Gruwelijke lijst zeg. Respect dat Contact (Warp Brothers Remix) er in zit, die plaat is goud waard :worship:

I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek

Thanks, leuk om te horen! Ja, gave plaat is dat, die Contact!
Mee eens, Cosmic Evolution (SP Remix) vind ik ook veel gaver persoonlijk! Het is overigens een van mijn all-time favorites en hardtrance is waar eigenlijk mijn passie ligt, dus daar ligt het niet aan. ;) Maar vond het wel eens leuk om I Got Tonight te draaien en vond hem prima in deze set passen.

Silvio Aquila schreef:
Mindspace! (L)
Die ff wat procentjes omhoog pitchen.... heerlijke drive dan :love:

Jep, mee eens! Was er meteen verliefd op toen ik die voor het eerst in een Sensation Black megamix hoorde!

corneelwr schreef:
Charon_NL schreef:
Rawbin schreef:
I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender :P dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek


Ik denk wanneer de mensen beide tracks kennen, dat 90% toch voor Microbots zou kiezen ... wat een bom blijft dat zeg. I Got Tonight is dat ook overigens gewoon :)

De Cosmic Evolution remix blijft voor mij ook een van de beste, zo niet de beste Scot Project remix. Ongekend mooi (L)

OT: Je mix gaat nu aan!

Mee eens! Scot Project heeft heel veel gave remixes, en ik heb echt bijna de helft van zijn werk in mijn platenkast staan, maar die Cosmic Evolution is alsnog een van zijn beste platen.
Ben benieuwd wat je ervan vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff Koen wat een set :loving: Heerlijk hoor, staat op mijn telefoon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Haha, net als DJ Tony/Dozer in de rodenburg vroeger, draaide altijd DK8 - Murder Was The Bass en vervolgens Seb B - Mass Noise erachteraan, okk beide gruwelijke tracks

Ja, die passen ook erg goed bij elkaar! Die zitten toch ook na elkaar in de Sensation Black 2004 Megamix?

The Skribbler schreef:
Pffff Koen wat een set :loving: Heerlijk hoor, staat op mijn telefoon :$

Thanks man, erg leuk om te horen! :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle