DJ Mani schreef:
Koen, koen, koen... machtig mooie tracklist man!
Vet met I Got Tonight eens in het midden, vaak heb ik zelf altijd de neiging als ik die draai om dat op het einde te doen.
Deze gaat aan binnenkort

Thanks Mark!

Ja, er is best wat voor te zeggen om hem aan het eind te doen, maar ligt een beetje aan de set! Ik vind het juist een mooi midden plaatje omdat het wel die hardtrancy intro heeft van Cosmic Evolution, maar daarna juist dat harde EHS middenstuk. Mooi bruggetje tussen meer hardtrance en echte EHS vind ik dus.
Leonidas schreef:
Staat aan!
Over I Got Tonight: Ik weet nog wel dat er een FearFM Early top 100 was en die plaat was nummer 100, dus de eerste plaat waarmee ze begonnen. Heb die mix superlang op mijn telefoon gehad. Voor mij is het een typische opener geworden xD
Nice! Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ah, ja die herinner ik me nog! Begrijpelijk dat het dan als opener klinkt. Kan ook prima als opener, afhankelijk van de set die je maakt!
Rawbin schreef:
Gruwelijke lijst zeg. Respect dat Contact (Warp Brothers Remix) er in zit, die plaat is goud waard
I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender

dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek
Thanks, leuk om te horen! Ja, gave plaat is dat, die Contact!
Mee eens, Cosmic Evolution (SP Remix) vind ik ook veel gaver persoonlijk! Het is overigens een van mijn all-time favorites en hardtrance is waar eigenlijk mijn passie ligt, dus daar ligt het niet aan.

Maar vond het wel eens leuk om I Got Tonight te draaien en vond hem prima in deze set passen.
Silvio Aquila schreef:
Mindspace!
Die ff wat procentjes omhoog pitchen.... heerlijke drive dan

Jep, mee eens! Was er meteen verliefd op toen ik die voor het eerst in een Sensation Black megamix hoorde!
corneelwr schreef:
Charon_NL schreef:
Rawbin schreef:
I Got Tonight is ook nog steeds super, maar persoonlijk vind ik Microbots - Cosmic Evolution (Dj Scot Project Remix) nog dikker, maar dat is dan weer hardtrance en een stuk onbekender

dus dat de keuze van de meesten uit gaat naar I Got Tonight is niet heel gek
Ik denk wanneer de mensen beide tracks kennen, dat 90% toch voor Microbots zou kiezen ... wat een bom blijft dat zeg. I Got Tonight is dat ook overigens gewoon

De Cosmic Evolution remix blijft voor mij ook een van de beste, zo niet de beste Scot Project remix. Ongekend mooi
OT: Je mix gaat nu aan!
Mee eens! Scot Project heeft heel veel gave remixes, en ik heb echt bijna de helft van zijn werk in mijn platenkast staan, maar die Cosmic Evolution is alsnog een van zijn beste platen.
Ben benieuwd wat je ervan vond!