Street Regulator, Endless Void, Legion Of Strength, Be Prepared en Reign SupremeZwollie95 wrote:Het album The Legion Of Strength was zoveel beter..
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Vooral jammer dat Legion of Strength niet veel vaker is gedraaid door radical of crypsis. Heel erg vette plaat!Seeker Of Fire wrote:Street Regulator, Endless Void, Legion Of Strength, Be Prepared en Reign SupremeZwollie95 wrote:Het album The Legion Of Strength was zoveel beter..
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Album valt inderdaad een beetje tegen tot nu toe. Deze vind ik dan wel weer kneiter vet
Heerlijke break en eindelijk een plaatje waarin de melodie in de opbouw word doorgezet in de climax
dat zou obey & rise ook een stuk beter hebben gemaakt.
View on SoundCloud
Heerlijke break en eindelijk een plaatje waarin de melodie in de opbouw word doorgezet in de climax
View on SoundCloud
Vind Till 8 In The Morning best een vette plaat, de rest doet me niet veel.
ShiiieeeetZak Met Brood wrote:View on YouTube
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Niks bijzonders.
Gaan ze ook nog een keer samples/lyrics gebruiken die niet al meerdere malen in verscheidene andere tracks gebruikt zijn? Zijn nogal wat samples die al vaker in tracks van menigeen zijn gebruikt, beetje afgezaagd en saai. Kom eens met wat nieuws en origineels ofzo.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Inderdaad. Wel erg simpele en herkenbare eerder gebruikte vocalen. Ze wekken nou niet echt de indruk veel moeite gestopt te hebben in dit album.Hardstylistic wrote:Gaan ze ook nog een keer samples/lyrics gebruiken die niet al meerdere malen in verscheidene andere tracks gebruikt zijn? Zijn nogal wat samples die al vaker in tracks van menigeen zijn gebruikt, beetje afgezaagd en saai. Kom eens met wat nieuws en origineels ofzo.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ik vind deze wel echt heel nice
Doet me een beetje aan Philip Glass denken en dan zit je bij mij eigenlijk meteen goed
Erg sfeervol.
Ja, ik vind dit de beste plaat van het album
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Net als hun vorige album alleen mix cuts en niet eens fatsoenlijke radio edits 
Leaders of Government vind ik geweldig. Super sfeer, lekkere melodie en prima kicks.
Dus dan heb je een album, feest èn track op het album genaamd Militant Mayhem, maar noem je het anthem Obey & Arise.. 
Minus Militia - Militant Mayhem (Militant Mayhem 2016 anthem) zou een beetje gek staan denk ik.
Leaders of Government, Till 8 in the Morning en Full of Shit zijn de enige nummers die ik leuk vind. Verder vrij weinig aan
EensDaveytl wrote:Leaders of Government vind ik geweldig. Super sfeer, lekkere melodie en prima kicks.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Leaders Of The Government is idd wel nice.
Niet zo best deze. Die kicks komen er precies te vroeg in. Ik weet niet wat het is, het klinkt in ieder geval niet lekker zo. Kicks opzich zijn ook niet erg fijn.
-
R
Ik fronste even m'n wenkbrauwen toen de kick inkwam. Dit klinkt raar toch?