Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Minus Militia

Track(s): Obey & Arise (Official Militant Mayhem 2016 Anthem)

Sample/video:

Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De distortion knop iets teveel gebruikt heb ik 't idee. Nee, vind dit helaas niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik werd enthousiast van de opbouwmelodie, eeuwig zonde dat hij nergens terugkomt in een climax!
Hopen op een 4e, 5e of 6e climax met deze melodie :cool: xd .

En die kick vind ik echt niet mooi, veel te veel distortion waardoor bepaalde frequenties naar gaan klinken.

Nee, dit is 'm niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro opbouw spreekt me aan. Vind de kicks en synths alleen niet zo

Edit: bizar trouwens als je nagaat dat er ruim 2 minuten wordt opgebouwd naar de kick :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:26 
 

zo zonde van die anti
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
De distortion knop iets teveel gebruikt heb ik 't idee. Nee, vind dit helaas niks.


Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind die kick gewoon slap op een of andere manier. Ook erg zonde dat die melodie uit de break nergens terug komt die klinkt namelijk best vet. Ook hoor ik geen invloeden van Crypsis in deze track. Nee dit is jammer genoeg niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw duurt allemaal wel heel erg lang. Zodra die melodie er in kwam had ik toch wel goede verwachtingen. Maar dan komen ze met zo'n afgezaagd stuk trommel kraak muziek om vervolgens in de tweede climax exact het zelfde te doen, doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste knetter op de tail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bout anthem. Vond the one man army een heel stuk fijner vorig jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ook niet mijn kopje thee. Teveel distortion op de kick en de punch vind ik ook niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Lekker dan weer 2 anti climaxes, slechste anthem die ik tot nu toe heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zouden een goede volle stevige kick en een climax mét melodie dit een anthem van jewelste maken zeg. Nu is het gewoon echt kut met peren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niet veel soeps dit. Nog wel een aardige melodie, maar dan 2x een anti gebruiken. Nee dankje, niet voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is deze hype nog steeds niet voorbij? Gewoon een tweede album, ja? Leuuuuk :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw klinkt nog wel goed, maar wat zijn die kicks kut...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
De distortion knop iets teveel gebruikt heb ik 't idee.


Inderdaad waarom 2x een anti en die melodie niet gewoon terug laten na de 1e keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Véél te lange break met wel een heerlijke melodie trouwens :loving: Daarna komen er twee anti's wat echt eeuwig zonde is en zitten er naar mijn idee te veel kickrolls in die nergens naar klinken (lees: overbodig zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het iets te veel de Radical van tegenwoordig eerlijk gezegd :$ Niet echt mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke tekst, dikke melodie en dan verkrachten ze het volledig met Random Kicks + kickrolls. Zonde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aron schreef:
Dikke tekst, dikke melodie en dan verkrachten ze het volledig met Random Kicks + kickrolls. Zonde :(

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Is deze hype nog steeds niet voorbij? Gewoon een tweede album, ja? Leuuuuk :yawn:

Dit dus. Zit er werkelijk ook nog maar iemand te wachten op een tweede MM-album?

Spoiler: vast wel en dat is misschien nog wel het ergste van dit alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie :love: Kick :x Misschien live wel dik, zal vast lekker snoeien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 17:01 
 
Hardtraxx Addict

TBA-ID schreef:
Melodie :love: Kick :x Misschien live wel dik, zal vast lekker snoeien :D

Bij fanaticz voor de eerste keer gedraaid en moet zeggen dat ie toen heel dik was, nu ik hem thuis zo hoor vind ik hem toch minder. Zoals er al is gezegd, dikke opbouw maar die anti's verprutsen t echt, jammer! :cry:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks