Haha wat een idioot ben ik. Alive is gewoon een goed nummer. De rest is fantastisch, stuk voor stuk geweldig. ik word helemaal gek van die kicks. Beste album ooit samen met die van Zany, Digital Punk en Radical Redemption.Nerazzurro93 wrote:Ik heb het gedownload en het eerste nummer is reteslecht. Alive is een dance nummer. De rest zal wel goed zijn denk ik.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
N
Nerazzurro93 wrote:Haha wat een idioot ben ik.
tomac wrote:Nerazzurro93 wrote:Haha wat een idioot ben ik.
Nerazzurro93 wrote:Radical Redemption
-
N
Mondje dicht over dat fantastische album. Zie het niemand nadoen zulke brute tracks.
Zijn doel heeft hij ook bereikt: He will annihilate!
Mod edit: Niet beginnen met plaatjes aub.Nerazzurro93 wrote:Mondje dicht over dat fantastische album. Zie het niemand nadoen zulke brute tracks.
Oh heb je even?Nerazzurro93 wrote:Mondje dicht over dat fantastische album. Zie het niemand nadoen zulke brute tracks.
-
N
Stuur maar pb, heb het plaatje niet gezienElexz wrote:Mod edit: Niet beginnen met plaatjes aub.Nerazzurro93 wrote:Mondje dicht over dat fantastische album. Zie het niemand nadoen zulke brute tracks.
Tuurlijk schat.BuzzLightyear wrote:Oh heb je even?Nerazzurro93 wrote:Mondje dicht over dat fantastische album. Zie het niemand nadoen zulke brute tracks.
Ik bedoel dat niemand de stijl van RR evenaart omdat hij zulke zieke screeches en dikke kicks gebruikt en een menigte kan vernietigen met zn tracks, maar ik zeg niet dat niemand anders dat kan. Het is alleen de manier waarop die uniek is.
Nerazzurro93 wrote: Ik bedoel dat niemand de stijl van RR evenaart omdat hij zulke zieke screeches en dikke kicks gebruikt en een menigte kan vernietigen met zn tracks, maar ik zeg niet dat niemand anders dat kan. Het is alleen de manier waarop die uniek is.
-
N
Graag normaal reageren met argumenten. Ik wil namelijk te weten komen wat men heeft tegen Radical Redemption, terwijl iedereen hier loopt te cummen als ze Thera in hun beeldscherm zien, wat trouwens best een natuurlijk gevolg daarvan is.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Doe dat maar via PM. Graag terug verder gaan over deze release.Nerazzurro93 wrote:Graag normaal reageren met argumenten. Ik wil namelijk te weten komen wat men heeft tegen Radical Redemption, terwijl iedereen hier loopt te cummen als ze Thera in hun beeldscherm zien, wat trouwens best een natuurlijk gevolg daarvan is.
Ontdek het album nu pas (nooit zo op The Machine gelet), en jezus christus wat is Awesome Frequency een dikke track. Dit is precies het soort hardstyle waar ik naar op zoek ben. Mag meer van komen!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dan mag jij vanaf nu op The Machine gaan letten. 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ja echt een geweldig album, ook de cd mix vind ik fijn om naar te luisteren! Alleen erger me nog steeds aan die BIEEEEEEP track 
-
N
Dat is ook het enige irritante aan die track. En die kutstem erbij trouwens ook.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Beste album van dit jaar