Van wat ik kan horen in deze kleine preview is er op de vocals na echt niks wat deze bootleg overeen heeft met het origineel, natuurlijk hou ik best van een lomp stukje muziek maar bij een bootleg voor een plaat als deze vind ik het niet passen.
Voor een simpele bootleg vind ik hem wel geslaagd eigenlijk, geinig even dat nummer gebruikt, en niet te chaotisch/screech rammen. Dikke kick met paar geluidjes die veel drive geven.
Kiloknaller wrote:Alles, kut, enter Jezus man wat is dit...
Waarom klik jij uberhaupt nog op nummers van Malice als je toch de hele tijd hetzelfde reageert?
Echt he.
Klapt er weer heerlijk op dit. Malice graag een keer live bewonderen.
Mensen zoals ThaBomba en Kiloknaller zijn volgens mij gewoon een soort autisten (no offence), die het niet over hun hart krijgen om een keer NIET een nieuwe gearbox plaat finaal af te kraken.
Je zou voor de grap al die trieste reacties eens onder elkaar moeten leggen. Krijg je spontaan medelijden van.
Ik vind Malice een aanwinst voor de scene. Heerlijke kicks die er op klappen, kickswitches, simpele maar effectieve sounds die tering veel drive meegeven. Muziek wat, ondanks gebrek aan melodieën of muzikaliteit op niveau, voor een immense sfeer zorgt.
Die dunne gozer van Malice is overigens ook een entertainer eerste klas. Staat altijd gek te dansen, rare huppeltjes en je ziet hem genieten van zijn eigen muziek, het publiek. Prachtig.
Last edited by yowan on 26 Aug 2016 12:15, edited 1 time in total.
yowan wrote:
Die dunne gozer van Malice is overigens ook een entertainer eerste klas. Staat altijd gek te dansen, rare huppeltjes en je ziet hem genieten van zijn eigen muziek, het publiek. Prachtig.
Omdat hij nog moeite heeft met draaien had ik hier ergens gelezen op HT. Daar in tegen is het leuk om te zien hoe iemand mee staat te genieten en het publiek probeert mee te krijgen.
yowan wrote:
Ik vind Malice een aanwinst voor de scene. Heerlijke kicks die er op klappen, kickswitches, simpele maar effectieve sounds die tering veel drive meegeven. Muziek wat, ondanks gebrek aan melodieën of muzikaliteit op niveau, voor een immense sfeer zorgt.
Rickzel wrote:Voor een simpele bootleg vind ik hem wel geslaagd eigenlijk, geinig even dat nummer gebruikt, en niet te chaotisch/screech rammen. Dikke kick met paar geluidjes die veel drive geven.