yowan schreef:
Ik vind Malice een aanwinst voor de scene. Heerlijke kicks die er op klappen, kickswitches, simpele maar effectieve sounds die tering veel drive meegeven. Muziek wat, ondanks gebrek aan melodieën of muzikaliteit op niveau, voor een immense sfeer zorgt.
Die dunne gozer van Malice is overigens ook een entertainer eerste klas. Staat altijd gek te dansen, rare huppeltjes en je ziet hem genieten van zijn eigen muziek, het publiek. Prachtig.
Hier kan ik mij geheel in vinden.
En ThaBomba is zeker een autist
