Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Bomfunk MC's

Track(s): Freestyler (Malice Bootshieeet)

Sample/video:
https://www.facebook.com/MaliceRaw/videos/1758859091022307/

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:09 
 
Hardtraxxer

Van wat ik kan horen in deze kleine preview is er op de vocals na echt niks wat deze bootleg overeen heeft met het origineel, natuurlijk hou ik best van een lomp stukje muziek maar bij een bootleg voor een plaat als deze vind ik het niet passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een simpele bootleg vind ik hem wel geslaagd eigenlijk, geinig even dat nummer gebruikt, en niet te chaotisch/screech rammen. Dikke kick met paar geluidjes die veel drive geven.

Gewoon vet eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 20:07 
 

Alles, kut, enter :lol: Jezus man wat is dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/MaliceRaw/vide ... 810833135/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Alles, kut, enter :lol: Jezus man wat is dit...


Waarom klik jij uberhaupt nog op nummers van Malice als je toch de hele tijd hetzelfde reageert? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 00:41 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Kiloknaller schreef:
Alles, kut, enter :lol: Jezus man wat is dit...


Waarom klik jij uberhaupt nog op nummers van Malice als je toch de hele tijd hetzelfde reageert? xd


Echt he.

Klapt er weer heerlijk op dit. Malice graag een keer live bewonderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 00:53 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:
Waarom klik jij uberhaupt nog op nummers van Malice als je toch de hele tijd hetzelfde reageert? xd

om te kijken of het deze keer wel iets is.
Zit met dezelfde Malice-stoornis....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Indyy schreef:
Kiloknaller schreef:
Alles, kut, enter :lol: Jezus man wat is dit...


Waarom klik jij uberhaupt nog op nummers van Malice als je toch de hele tijd hetzelfde reageert? xd


Echt he.

Klapt er weer heerlijk op dit. Malice graag een keer live bewonderen.


Mensen zoals ThaBomba en Kiloknaller zijn volgens mij gewoon een soort autisten (no offence), die het niet over hun hart krijgen om een keer NIET een nieuwe gearbox plaat finaal af te kraken.

Je zou voor de grap al die trieste reacties eens onder elkaar moeten leggen. Krijg je spontaan medelijden van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Malice een aanwinst voor de scene. Heerlijke kicks die er op klappen, kickswitches, simpele maar effectieve sounds die tering veel drive meegeven. Muziek wat, ondanks gebrek aan melodieën of muzikaliteit op niveau, voor een immense sfeer zorgt.

Die dunne gozer van Malice is overigens ook een entertainer eerste klas. Staat altijd gek te dansen, rare huppeltjes en je ziet hem genieten van zijn eigen muziek, het publiek. Prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:

Mensen zoals ThaBomba en Kiloknaller zijn volgens mij gewoon een soort autisten (no offence)


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Die dunne gozer van Malice is overigens ook een entertainer eerste klas. Staat altijd gek te dansen, rare huppeltjes en je ziet hem genieten van zijn eigen muziek, het publiek. Prachtig.


Omdat hij nog moeite heeft met draaien had ik hier ergens gelezen op HT. Daar in tegen is het leuk om te zien hoe iemand mee staat te genieten en het publiek probeert mee te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Ik vind Malice een aanwinst voor de scene. Heerlijke kicks die er op klappen, kickswitches, simpele maar effectieve sounds die tering veel drive meegeven. Muziek wat, ondanks gebrek aan melodieën of muzikaliteit op niveau, voor een immense sfeer zorgt.

Die dunne gozer van Malice is overigens ook een entertainer eerste klas. Staat altijd gek te dansen, rare huppeltjes en je ziet hem genieten van zijn eigen muziek, het publiek. Prachtig.


Hier kan ik mij geheel in vinden.

En ThaBomba is zeker een autist :whistle: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 17:39 
 

Rickzel schreef:
Voor een simpele bootleg vind ik hem wel geslaagd eigenlijk, geinig even dat nummer gebruikt, en niet te chaotisch/screech rammen. Dikke kick met paar geluidjes die veel drive geven.

Gewoon vet eigenlijk :$

Hier sluit mij helemaal bij aan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/bas.westerhof. ... 006650751/ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik vind dit dus gewoon echt heel gruwelijk :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, Evert Jan a.k.a HardstylBoy vind het niks aan z'n reactie te zien, zou hij dan eindelijk heppiestiles gaan waarderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 16:09 
 

Wat zou die gast doen joh in het dagelijks leven? :lol: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Wat zou die gast doen joh in het dagelijks leven? :lol: :huh:


Ben een keer tegen hem in gegaan maar ik ga m'n tijd er niet meer aan verdoen :P

Heeft volgens mij ook een verstandelijke beperking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wow, Evert Jan a.k.a HardstylBoy vind het niks aan z'n reactie te zien, zou hij dan eindelijk heppiestiles gaan waarderen?


Haha en dan een gozer uit Hongarije die reageert op hem: u f0kin wot m8 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Wat zou die gast doen joh in het dagelijks leven? :lol: :huh:


Haha als ik het me goed herinner werkt hij bij de macdonalds, keer op z'n FB terecht gekomen.

Sluit ook niet uit dat er wat aan hem mankeert, dus laten we er niet teveel woorden meer aan vuil maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:08 
 

Rickzel schreef:
Kiloknaller schreef:
Wat zou die gast doen joh in het dagelijks leven? :lol: :huh:


Haha als ik het me goed herinner werkt hij bij de macdonalds, keer op z'n FB terecht gekomen.

Sluit ook niet uit dat er wat aan hem mankeert, dus laten we er niet teveel woorden meer aan vuil maken :lol:

Jij vind vast een dikke fluim op je hamburger als je daar een keer gaat eten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee joh, die staat altijd met z'n raw soldier mondkapje hamburgers te flippen. Niks aan het handje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 21:15 
 
Hardtraxxer

Deze ging zoooo hard door de Hangar :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks