Last edited by Pedaalemre on 19 Aug 2016 17:37, edited 1 time in total.
34:55 dus
Hoe kun je zien dat ik een timer heb gebruikt als hij niet werktMitzinator wrote:Dat t= gedoe werkt hier niet.
34:55 dus
Ga ik vanuit aangezien je alleen de video postte, en het op Harderstate anders werktOutsideSpacer wrote:Hoe kun je zien dat ik een timer heb gebruikt als hij niet werktMitzinator wrote:Dat t= gedoe werkt hier niet.
34:55 dus![]()
Oke haha, dacht dat je 't misschien ergens kon zien ofzoMitzinator wrote:Ga ik vanuit aangezien je alleen de video postte, en het op Harderstate anders werktOutsideSpacer wrote:Hoe kun je zien dat ik een timer heb gebruikt als hij niet werktMitzinator wrote:Dat t= gedoe werkt hier niet.
34:55 dus![]()
Nuracore wrote:Waar ken ik die achterliggende sound van? incl dat pattern.
Met vocals, nothing against the oldschool geloof ik?
Ach, het is gewoon bedoelt als freestyle plaat, en spreekt daarmee een totaal ander segment aan dan de gemiddelde vaak overveeleisende Hardtraxx authentic hardstyle fanboy reaguurder (oftewel, de overige 99,99% van de tegenwoordig gangbare hardere stijlen luisterende bevolking van planeet aarde).Rickzel wrote:Euhm ja, dit is echt ongelofelijke ruk als je het mij vraagt.
Oh geen probleem hoorstefaneke wrote:Ach, het is gewoon bedoelt als freestyle plaat, en spreekt daarmee een totaal ander segment aan dan de gemiddelde vaak overveeleisende Hardtraxx authentic hardstyle fanboy reaguurder (oftewel, de overige 99,99% van de tegenwoordig gangbare hardere stijlen luisterende bevolking van planeet aarde).Rickzel wrote:Euhm ja, dit is echt ongelofelijke ruk als je het mij vraagt.
Geen aanval op jouw post hoor, gewoon een statement over een observatie wat toevallig hier past.