Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: NSCLT

Track(s): Sloop Die Speakers

Sample/video:

Bron: Infinite #18

34:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dat t= gedoe werkt hier niet. :P

34:55 dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Dat t= gedoe werkt hier niet. :P

34:55 dus :D


Hoe kun je zien dat ik een timer heb gebruikt als hij niet werkt :huh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Mitzinator schreef:
Dat t= gedoe werkt hier niet. :P

34:55 dus :D


Hoe kun je zien dat ik een timer heb gebruikt als hij niet werkt :huh: :lol:

Ga ik vanuit aangezien je alleen de video postte, en het op Harderstate anders werkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
OutsideSpacer schreef:
Mitzinator schreef:
Dat t= gedoe werkt hier niet. :P

34:55 dus :D


Hoe kun je zien dat ik een timer heb gebruikt als hij niet werkt :huh: :lol:

Ga ik vanuit aangezien je alleen de video postte, en het op Harderstate anders werkt :P


Oke haha, dacht dat je 't misschien ergens kon zien ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ken ik die achterliggende sound van? incl dat pattern.

Met vocals, nothing against the oldschool geloof ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euhm ja, dit is echt ongelofelijke ruk als je het mij vraagt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waar ken ik die achterliggende sound van? incl dat pattern.

Met vocals, nothing against the oldschool geloof ik?






Hier zijn verschillende soorten remixen van gemaakt. De Bubbling remix die DJ Chucky veel draaide is denk wel de bekendste remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 03:53 
 

Rickzel schreef:
Euhm ja, dit is echt ongelofelijke ruk als je het mij vraagt. :/


Ach, het is gewoon bedoelt als freestyle plaat, en spreekt daarmee een totaal ander segment aan dan de gemiddelde vaak overveeleisende Hardtraxx authentic hardstyle fanboy reaguurder (oftewel, de overige 99,99% van de tegenwoordig gangbare hardere stijlen luisterende bevolking van planeet aarde).

Geen aanval op jouw post hoor, gewoon een statement over een observatie wat toevallig hier past ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een vleugje NSCLT fanboyisme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Rickzel schreef:
Euhm ja, dit is echt ongelofelijke ruk als je het mij vraagt. :/


Ach, het is gewoon bedoelt als freestyle plaat, en spreekt daarmee een totaal ander segment aan dan de gemiddelde vaak overveeleisende Hardtraxx authentic hardstyle fanboy reaguurder (oftewel, de overige 99,99% van de tegenwoordig gangbare hardere stijlen luisterende bevolking van planeet aarde).

Geen aanval op jouw post hoor, gewoon een statement over een observatie wat toevallig hier past ;).


Oh geen probleem hoor ;) Snap wel wat je bedoelt, weet ook wel dat dit 'gewoon' even een tooltje is om de setjes wat op te fleuren, maar zelfs voor een simpel ideetje kan ik er niks uit halen waar ik ook maar 0,01% enthousiast van zou worden als ik het live hoor. Mijn verwachting ligt gewoon vrij hoog als ik NSCLT zie staan, en dit vind ik echt heel erg ruk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks