stefaneke schreef:
Rickzel schreef:
Euhm ja, dit is echt ongelofelijke ruk als je het mij vraagt.

Ach, het is gewoon bedoelt als freestyle plaat, en spreekt daarmee een totaal ander segment aan dan de gemiddelde vaak overveeleisende Hardtraxx authentic hardstyle fanboy reaguurder (oftewel, de overige 99,99% van de tegenwoordig gangbare hardere stijlen luisterende bevolking van planeet aarde).
Geen aanval op jouw post hoor, gewoon een statement over een observatie wat toevallig hier past

.
Oh geen probleem hoor

Snap wel wat je bedoelt, weet ook wel dat dit 'gewoon' even een tooltje is om de setjes wat op te fleuren, maar zelfs voor een simpel ideetje kan ik er niks uit halen waar ik ook maar 0,01% enthousiast van zou worden als ik het live hoor. Mijn verwachting ligt gewoon vrij hoog als ik NSCLT zie staan, en dit vind ik echt heel erg ruk.