Z
Hardtraxxer
444 posts member since 2014
last seen Jan 2020
Artiest: Luminite

Track(s): Be The Baddest (Rebelion Remix)

Sample/video:
View on YouTube

Wat een sfeertje daar!
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Godsamme zeg, het moment dat er een paar de fout ingaan op 0:38 en dat het daarna nog een keer gebeurt bij de gehele Gearbox club op 0:50 xd

Over de track zelf: wat een gigantische nee, het klinkt wederom helemaal nergens naar. *insert ''ongeïnspireerde BAGGER'' hier*
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
inderdaad niet erg origineel en misschien een beetje ongeinspireerd, maar ik houd ervan.
ging snoeihard live. gewoon verstand op nul en gas erop.

en als we het dan toch hebben over er helemaal naast zitten: die jongen helemaal links op 2:14. tot wel drie keer toe.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Haha zo op 0:50 gaan ze inderdaad ff flink de boot in xd . Over de track zelf; erg jammerlijk. Het origineel was origineel en daar is nu ongeïnspireerde meuk van gemaakt. Rebelion heeft mij met geen enkele track nog weten te overtuigen.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
dramatisch
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hahahahaha 00:50 :lol:
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Origineel ofniet, live wast heerlijk maar dat kwam misschien ook wel door de sfeer
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Geniaal filmpje :lol:
Een Fransman of Duitser (ik weet het niet meer) waar ik mee een partijtje zat te snoeien werd al helemaal gek tegen mij toen deze kwam. Op een een of andere manier kende die hem al (in tegenstelling tot de andere dj's :x ).
K
Dat dit soort hardstyle maar snel mag uitsterven
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Kiloknaller wrote:Dat dit soort hardstyle maar snel mag uitsterven
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Ik vind de video nog best te pruimen, maar de muziek jammer genoeg niet..
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Echt zo'n track die nog lang geen remix nodig had, en al helemaal niet van Rebelion...

Origineel is zo goed en onderschat.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Heerlijk nummer, lekker bot en een leuke sfeer tijdens de set van gearbox :thumbup:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
cb92 wrote:Ik vind de video nog best te pruimen, maar de muziek jammer genoeg niet..
Rickzel wrote:Echt zo'n track die nog lang geen remix nodig had, en al helemaal niet van Rebelion...

Origineel is zo goed en onderschat.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Hahaha, foutje moet kunnen baas. Even met z'n allen de fout in :x Verder zal die plaat live wel hard gaan, maar een remix was in mijn ogen niet echt nodig ofzo :P
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Twanneke wrote:Geniaal filmpje :lol:
Een Fransman of Duitser (ik weet het niet meer) waar ik mee een partijtje zat te snoeien werd al helemaal gek tegen mij toen deze kwam. Op een een of andere manier kende die hem al (in tegenstelling tot de andere dj's :x ).
ik heb ook nog een tijdje met hun los lopen gaan, het waren duitsers volgens mij. Tenminste in neem aan dat het dezelfde zijn, ze kende iedere plaat die voorbij kwamen en kwamen uit duitsland dusja. heerlijk enthousiast.

voor intents al was er een LQ preview van t nummer op de facebook van rebelion te vinden. vandaar dat ze de plaat al kenden denk ik.
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
View on SoundCloud

@13:19, Lekkere track die live hard gaat. Die flash is een leuke toevoeging

Salvation zit er ook in rond 49:00
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik vind 'm verschrikkelijk... Als je al zo'n track zo vroeg wil remixen, zorg dan op z'n minst dat je een goed idee hebt om hem interessant te maken :/
B
Hardtraxxer
187 posts member since 2015
last seen May 2017
Ik wilde hem luisteren, maar toen dacht ik: haha het is rebelion die wil ik helemaal niet te luisteren, groetjes
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Kiloknaller wrote:Dat dit soort hardstyle maar snel mag uitsterven
Amen.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik heb het idee dat die gast met die zonnebril en dat groene shirt in het filmpje op 2.14 ongeveer hetzelfde denkt als ik. Hier kan ik helemaal niks mee..
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Heerlijke hardstyle. Dat er nog veel van dit soort lompe ram tracks mogen komen. Gewoon LEO.
Vol gas gaan. :yay:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
RTM93 wrote:Afschuwelijke hardstyle. Dat er nog maar weinig van dit soort lompe, onorginele tracks zullen komen. :thumbdown: