Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 18:19 
 
Hardtraxxer

Artiest: Luminite

Track(s): Be The Baddest (Rebelion Remix)

Sample/video:


Wat een sfeertje daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godsamme zeg, het moment dat er een paar de fout ingaan op 0:38 en dat het daarna nog een keer gebeurt bij de gehele Gearbox club op 0:50 xd

Over de track zelf: wat een gigantische nee, het klinkt wederom helemaal nergens naar. *insert ''ongeïnspireerde BAGGER'' hier*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad niet erg origineel en misschien een beetje ongeinspireerd, maar ik houd ervan.
ging snoeihard live. gewoon verstand op nul en gas erop.

en als we het dan toch hebben over er helemaal naast zitten: die jongen helemaal links op 2:14. tot wel drie keer toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zo op 0:50 gaan ze inderdaad ff flink de boot in xd . Over de track zelf; erg jammerlijk. Het origineel was origineel en daar is nu ongeïnspireerde meuk van gemaakt. Rebelion heeft mij met geen enkele track nog weten te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 19:51 
 
Hardtraxxer

dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha 00:50 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 17:21 
 
Hardtraxxer

Origineel ofniet, live wast heerlijk maar dat kwam misschien ook wel door de sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geniaal filmpje :lol:
Een Fransman of Duitser (ik weet het niet meer) waar ik mee een partijtje zat te snoeien werd al helemaal gek tegen mij toen deze kwam. Op een een of andere manier kende die hem al (in tegenstelling tot de andere dj's :x ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 18:34 
 

Dat dit soort hardstyle maar snel mag uitsterven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Dat dit soort hardstyle maar snel mag uitsterven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 06:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de video nog best te pruimen, maar de muziek jammer genoeg niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zo'n track die nog lang geen remix nodig had, en al helemaal niet van Rebelion...

Origineel is zo goed en onderschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer, lekker bot en een leuke sfeer tijdens de set van gearbox :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Ik vind de video nog best te pruimen, maar de muziek jammer genoeg niet..


Rickzel schreef:
Echt zo'n track die nog lang geen remix nodig had, en al helemaal niet van Rebelion...

Origineel is zo goed en onderschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, foutje moet kunnen baas. Even met z'n allen de fout in :x Verder zal die plaat live wel hard gaan, maar een remix was in mijn ogen niet echt nodig ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Geniaal filmpje :lol:
Een Fransman of Duitser (ik weet het niet meer) waar ik mee een partijtje zat te snoeien werd al helemaal gek tegen mij toen deze kwam. Op een een of andere manier kende die hem al (in tegenstelling tot de andere dj's :x ).


ik heb ook nog een tijdje met hun los lopen gaan, het waren duitsers volgens mij. Tenminste in neem aan dat het dezelfde zijn, ze kende iedere plaat die voorbij kwamen en kwamen uit duitsland dusja. heerlijk enthousiast.

voor intents al was er een LQ preview van t nummer op de facebook van rebelion te vinden. vandaar dat ze de plaat al kenden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 11:14 
 
Hardtraxxer



@13:19, Lekkere track die live hard gaat. Die flash is een leuke toevoeging

Salvation zit er ook in rond 49:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm verschrikkelijk... Als je al zo'n track zo vroeg wil remixen, zorg dan op z'n minst dat je een goed idee hebt om hem interessant te maken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 12:17 
 
Hardtraxxer

Ik wilde hem luisteren, maar toen dacht ik: haha het is rebelion die wil ik helemaal niet te luisteren, groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Dat dit soort hardstyle maar snel mag uitsterven


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat die gast met die zonnebril en dat groene shirt in het filmpje op 2.14 ongeveer hetzelfde denkt als ik. Hier kan ik helemaal niks mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke hardstyle. Dat er nog veel van dit soort lompe ram tracks mogen komen. Gewoon LEO.
Vol gas gaan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Afschuwelijke hardstyle. Dat er nog maar weinig van dit soort lompe, onorginele tracks zullen komen. :thumbdown:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks