Twanneke schreef:
Geniaal filmpje
Een Fransman of Duitser (ik weet het niet meer) waar ik mee een partijtje zat te snoeien werd al helemaal gek tegen mij toen deze kwam. Op een een of andere manier kende die hem al (in tegenstelling tot de andere dj's

).
ik heb ook nog een tijdje met hun los lopen gaan, het waren duitsers volgens mij. Tenminste in neem aan dat het dezelfde zijn, ze kende iedere plaat die voorbij kwamen en kwamen uit duitsland dusja. heerlijk enthousiast.
voor intents al was er een LQ preview van t nummer op de facebook van rebelion te vinden. vandaar dat ze de plaat al kenden denk ik.