Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Artiest: Main Concern

Track(s): Ultimate Reality (Rebelion Remix)

Sample/video:
View on YouTube

Bron:
Main Concern wrote:At the moment we have some very talented artists working on three remixes for us. Can you guess who's remixing which of these tracks? [Dark Universe, Pineapple, Ultimate Reality]
Last edited by pim0412 on 27 Jun 2016 21:03, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Wat mij betreft drie tracks die met geen mogelijkheid verbeterd kunnen worden. Maar ondanks dat klonk het live gewoon wel lekker :)
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
de tering wat ging deze live hard zeg. de reactie van het publiek op deze was ook genieten.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Is een Rebelion Remix volgens mij
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Klonk als Rebelion en zal het naar verwachting ook zijn, aangezien ze laatst op Facebook nog aangaven een remix gemaakt te hebben van een Spoontech artiest. Dreunde in ieder geval goed door! :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
rebelion draaide hem ook, zal dus wel.
Hardtraxx Veteran
iRon wrote:Klonk als Rebelion en zal het naar verwachting ook zijn, aangezien ze laatst op Facebook nog aangaven een remix gemaakt te hebben van een Spoontech artiest.
yannickvk wrote:rebelion draaide hem ook, zal dus wel.
Dat lijkt me dan ook inderdaad, zal het even aanpassen. :)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Zaterdag live gehoord, klinkt toch wel vet voor een Rebelion plaat!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Die gozer linksonder met z'n camouflage shirt heeft een vastlopertje op 0:38
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Raven wrote:Die gozer linksonder met z'n camouflage shirt heeft een vastlopertje op 0:38
haha die heeft even kortsluiting idd :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
volgens de tracklist van main concern is het inderdaad een rebelion remix.

sfeertje wel hoor in de indigo.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
View on YouTube

Vette remix wel.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Zo zonde, deze track is zo vet van hun. Nu ga je alleen maar deze remix horen, die me stukken minder doet. Overigens voor een Rebelion track niet eens heel verkeerd verder.
Hardtraxx Veteran
chas1n wrote:Zo zonde, deze track is zo vet van hun. Nu ga je alleen maar deze remix horen, die me stukken minder doet.
Volledig hiermee eens. Erg jammer, want ik vind het origineel echt een fantastische plaat. Een remix hoeft van mij niet het origineel te verbeteren, maar er valt over te twisten of dit als remix nou veel toevoegt. Natuurlijk komen er wel een aantal elementen van het origineel in terug, maar het kan niet tippen aan het origineel als sfeervolle trommelplaat. Die elementen zijn in feite compleet om zeep geholpen.
chas1n wrote:Overigens voor een Rebelion track niet eens heel verkeerd verder.
Dat moet ik ze inderdaad nageven, de gemiddelde Rebelion track doet me totaal niets, maar de eerste climax van deze remix is echt heel tof met die stevige kick. De tweede is nog wel aardig maar doet me beduidend minder, de melodie die wordt doorgetrokken vanuit de eerste climax vind ik maar weinig energie bevatten en ik ben ook absoluut geen fan van het gebruik van stuiterkickrolls. De mid klinkt overigens dan wel weer echt zwaar kut door die standaard Rebelion plopjes die voor kicks moeten doorgaan.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
View on SoundCloud

Het origineel hebben ze natuurlijk volledig anaal verkracht maar als op zichzelf staand plaatje vind ik het zeker prima te doen. Zit toch wel een lekkere drive in, die melodie op t einde slaat overigens helemaal nergens op
Hardtraxx Veteran
Wat doet die vrouwenstem er nou weer onder? Heeft totaal niks met het origineel te maken, en ik vind het eigenlijk vooral storend omdat het zo out-of-place lijkt.