chas1n schreef:
Zo zonde, deze track is zo vet van hun. Nu ga je alleen maar deze remix horen, die me stukken minder doet.
Volledig hiermee eens. Erg jammer, want ik vind het origineel echt een fantastische plaat. Een remix hoeft van mij niet het origineel te verbeteren, maar er valt over te twisten of dit als remix nou veel toevoegt. Natuurlijk komen er wel een aantal elementen van het origineel in terug, maar het kan niet tippen aan het origineel als sfeervolle trommelplaat. Die elementen zijn in feite compleet om zeep geholpen.
chas1n schreef:
Overigens voor een Rebelion track niet eens heel verkeerd verder.
Dat moet ik ze inderdaad nageven, de gemiddelde Rebelion track doet me totaal niets, maar de eerste climax van deze remix is echt heel tof met die stevige kick. De tweede is nog wel aardig maar doet me beduidend minder, de melodie die wordt doorgetrokken vanuit de eerste climax vind ik maar weinig energie bevatten en ik ben ook absoluut geen fan van het gebruik van stuiterkickrolls. De mid klinkt overigens dan wel weer echt zwaar kut door die standaard Rebelion plopjes die voor kicks moeten doorgaan.