Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:12 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Main Concern

Track(s): Ultimate Reality (Rebelion Remix)

Sample/video:

Bron:
Main Concern schreef:
At the moment we have some very talented artists working on three remixes for us. Can you guess who's remixing which of these tracks? [Dark Universe, Pineapple, Ultimate Reality]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:15 

Hardtraxx Veteran

Wat mij betreft drie tracks die met geen mogelijkheid verbeterd kunnen worden. Maar ondanks dat klonk het live gewoon wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:32 

Hardtraxx Veteran

de tering wat ging deze live hard zeg. de reactie van het publiek op deze was ook genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:50 

Hardtraxx Addict

Is een Rebelion Remix volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 15:58 

Hardtraxx Elite

Klonk als Rebelion en zal het naar verwachting ook zijn, aangezien ze laatst op Facebook nog aangaven een remix gemaakt te hebben van een Spoontech artiest. Dreunde in ieder geval goed door! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 16:17 

Hardtraxx Veteran

rebelion draaide hem ook, zal dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:01 

Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Klonk als Rebelion en zal het naar verwachting ook zijn, aangezien ze laatst op Facebook nog aangaven een remix gemaakt te hebben van een Spoontech artiest.

yannickvk schreef:
rebelion draaide hem ook, zal dus wel.

Dat lijkt me dan ook inderdaad, zal het even aanpassen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:22 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag live gehoord, klinkt toch wel vet voor een Rebelion plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 11:55 

Hardtraxx Veteran

Die gozer linksonder met z'n camouflage shirt heeft een vastlopertje op 0:38
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 13:19 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Die gozer linksonder met z'n camouflage shirt heeft een vastlopertje op 0:38

haha die heeft even kortsluiting idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 17:28 

Hardtraxx Veteran

volgens de tracklist van main concern is het inderdaad een rebelion remix.

sfeertje wel hoor in de indigo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 23:04 

Hardtraxx Veteran

Vette remix wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 00:20 

Hardtraxx Veteran

Zo zonde, deze track is zo vet van hun. Nu ga je alleen maar deze remix horen, die me stukken minder doet. Overigens voor een Rebelion track niet eens heel verkeerd verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 16:54 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Zo zonde, deze track is zo vet van hun. Nu ga je alleen maar deze remix horen, die me stukken minder doet.

Volledig hiermee eens. Erg jammer, want ik vind het origineel echt een fantastische plaat. Een remix hoeft van mij niet het origineel te verbeteren, maar er valt over te twisten of dit als remix nou veel toevoegt. Natuurlijk komen er wel een aantal elementen van het origineel in terug, maar het kan niet tippen aan het origineel als sfeervolle trommelplaat. Die elementen zijn in feite compleet om zeep geholpen.

chas1n schreef:
Overigens voor een Rebelion track niet eens heel verkeerd verder.

Dat moet ik ze inderdaad nageven, de gemiddelde Rebelion track doet me totaal niets, maar de eerste climax van deze remix is echt heel tof met die stevige kick. De tweede is nog wel aardig maar doet me beduidend minder, de melodie die wordt doorgetrokken vanuit de eerste climax vind ik maar weinig energie bevatten en ik ben ook absoluut geen fan van het gebruik van stuiterkickrolls. De mid klinkt overigens dan wel weer echt zwaar kut door die standaard Rebelion plopjes die voor kicks moeten doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 23:27 

Hardtraxx Veteran

Het origineel hebben ze natuurlijk volledig anaal verkracht maar als op zichzelf staand plaatje vind ik het zeker prima te doen. Zit toch wel een lekkere drive in, die melodie op t einde slaat overigens helemaal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 19:49 

Hardtraxx Veteran

Wat doet die vrouwenstem er nou weer onder? Heeft totaal niks met het origineel te maken, en ik vind het eigenlijk vooral storend omdat het zo out-of-place lijkt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks