Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Dany BPM - Eternally (FUSION304)

Label: Fusion Records
WEB release: 25/07/2016

Tracks:
Dany BPM - Eternally

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
http://www.fusionbv.com/records/dany-bpm-eternally/394
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ik moest echt ff een double-take doen toen ik Dany BPM en Fusion in dezelfde zin zag :P

Opsig leuke track, had denk ik vetter geweest als ie trager was, je kan z'n jump invloeden ook goed horen :P
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Snap niet dat Zany niet met een Fusion/Inzanity sublabel komt ofzo. Wtf is dit nou weer dan >.<

Heb het gevoel dat ik deze track al 10 keer eerder gemaakt heb zien worden door TNT of Ruthless of noem al die ongein maar op.
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
Fusion gaat dus echt de freestyle kant op, kan idd zany die naam die hij nu gebruikt voor die meuk niet als label gaan gebruiken en Fusion als Fusion houden :x :/
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 9 days ago
HardstyleFreak wrote:Fusion gaat dus echt de freestyle kant op, kan idd zany die naam die hij nu gebruikt voor die meuk niet als label gaan gebruiken en Fusion als Fusion houden :x :/
Wat maakt het uit, Fusion is toch allang niet meer het Fusion van een jaar of 5 geleden toen het naar mijn idee met afstand het beste label was...
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Vitality wrote:
HardstyleFreak wrote:Fusion gaat dus echt de freestyle kant op, kan idd zany die naam die hij nu gebruikt voor die meuk niet als label gaan gebruiken en Fusion als Fusion houden :x :/
Wat maakt het uit, Fusion is toch allang niet meer het Fusion van een jaar of 5 geleden toen het naar mijn idee met afstand het beste label was...
Dit dus. Helaas
S
Hardtraxxer
133 posts member since 2016
last seen Nov 2018
:thumbdown: :sleep:
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Bij deze verklaar ik dat mijn Fusion-shirt vanaf heden definitief op de plank blijft liggen...