Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dany BPM - Eternally (FUSION304)

Label: Fusion Records
WEB release: 25/07/2016

Tracks:
Dany BPM - Eternally

Samples:


Bron:
Afbeelding
http://www.fusionbv.com/records/dany-bpm-eternally/394
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Ik moest echt ff een double-take doen toen ik Dany BPM en Fusion in dezelfde zin zag :P

Opsig leuke track, had denk ik vetter geweest als ie trager was, je kan z'n jump invloeden ook goed horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet dat Zany niet met een Fusion/Inzanity sublabel komt ofzo. Wtf is dit nou weer dan >.<

Heb het gevoel dat ik deze track al 10 keer eerder gemaakt heb zien worden door TNT of Ruthless of noem al die ongein maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusion gaat dus echt de freestyle kant op, kan idd zany die naam die hij nu gebruikt voor die meuk niet als label gaan gebruiken en Fusion als Fusion houden :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
Fusion gaat dus echt de freestyle kant op, kan idd zany die naam die hij nu gebruikt voor die meuk niet als label gaan gebruiken en Fusion als Fusion houden :x :/


Wat maakt het uit, Fusion is toch allang niet meer het Fusion van een jaar of 5 geleden toen het naar mijn idee met afstand het beste label was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 07:51 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
HardstyleFreak schreef:
Fusion gaat dus echt de freestyle kant op, kan idd zany die naam die hij nu gebruikt voor die meuk niet als label gaan gebruiken en Fusion als Fusion houden :x :/


Wat maakt het uit, Fusion is toch allang niet meer het Fusion van een jaar of 5 geleden toen het naar mijn idee met afstand het beste label was...

Dit dus. Helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 11:03 
 
Hardtraxxer

:thumbdown: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij deze verklaar ik dat mijn Fusion-shirt vanaf heden definitief op de plank blijft liggen...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle