Related topics
- View the latest post: A2 All Stars @ Defqon.1 2014
- View the latest post: Traxtorm All Stars @ Defqon.1 2010 Black Stage
- View the latest post: V-Town Classics All-Stars | V-Town Classics 2023
- View the latest post: B-Front & Aftershock - We Are All Stars (ROUGH131)
- View the latest post: A² All-Stars - The Resistance
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
- View the latest post: Marie Vaunt - That Acid (Devin Wild Edit)
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ietwat warrig soms maar vind het een fijne mashup!
aah nee had stiekem gehoopt dat Biological Insanity er ook in zou zitten. maar helaas
jammer dat die van Frontliner er zo lang in zit, minste Defqon.1 anthem in deze mash-up. Had graag die van Wildstylez er wat meer ingehad, net als die van Brennan Heart & JDX
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Wel geinig, maar als je er All Stars bij zet had ik meer de nadruk willen zien met oudere tracls
Wel de goeie tracks er in verwerkt. Had ook graag de melodie van Biological Insanity gehoord met een gewone kick en niet die pure hardkick10's.
En imo ook goed dat hij niet Get Wasted er in heeft gedaan, dat blijft toch een geniaal anthem op zich dat niet echt bij de rest zou passen met die sounds. Die melodie met die kicks zou denk ik gewoon niet zo lekker klinken als die van JDX en Blademasterz.
Die van Frontliner had wel wat minder gemogen imo, en het zou ook vet zijn als Unite dezelfde kick als de rest had.
Paar kleine puntjes alleen die ik graag had willen zien maar dat maakt deze mash-up er niet veel minder op. Leuk gedaan.
En imo ook goed dat hij niet Get Wasted er in heeft gedaan, dat blijft toch een geniaal anthem op zich dat niet echt bij de rest zou passen met die sounds. Die melodie met die kicks zou denk ik gewoon niet zo lekker klinken als die van JDX en Blademasterz.
Die van Frontliner had wel wat minder gemogen imo, en het zou ook vet zijn als Unite dezelfde kick als de rest had.
Paar kleine puntjes alleen die ik graag had willen zien maar dat maakt deze mash-up er niet veel minder op. Leuk gedaan.
Ik hou niet van didgeridoo-geluiden...
Dan adviseer ik je niet op vakantie te gaan richting het zuidoosten van de wereld.Econz wrote:Ik hou niet van didgeridoo-geluiden...
Broken Balance wrote:Dan adviseer ik je niet op vakantie te gaan richting het zuidoosten van de wereld.Econz wrote:Ik hou niet van didgeridoo-geluiden...
Haha, alsof ze op elke hoek van Aussie een didgeridoo blazen.
Btw, ik zeg het eigenlijk verkeerd...
Ik hou niet van didgeridoo-geluiden in hardstyle...
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
idee is idd wel vet, uitvoering had beter gemoeten...
http://www86.zippyshare.com/v/2dNE2NZb/file.htmltommeh wrote:Heeft iemand deze nog?
http://www.lololyrics.com/free-9214
Veel free releases staan ook op Lolo, dus daar kun je het altijd terugvinden
Veel free releases staan ook op Lolo, dus daar kun je het altijd terugvinden