Pup..pup..puppetmaster!Rickzel wrote:Vind ik wel! Staat echt hele dag op repeat, melodie blijft maar in m'n hoofd, Zeker 1 van de lekkerste tracks van het moment.JVDM wrote:Zo leuk is ie ook weer niet.
Dus ja, vind dat er geen woord overdreven wordt!
Gvd snap nu pas wat je bedoelt, jij denkt dat die vocal "pumpin' at ya" puppetmaster is ?Duke wrote:Waarom niet gewoon Puppetmaster? Ach, heerlijke track iig.Paultheone wrote:Volgens de Qapital CD: Digital Punk & Radical Redemption - Protest Of Indignation![]()
Of hap ik nu enormHoor het nu trouwens ook, dus vind het niet zo gek gedacht.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Wat gruwelijk vet dit! Genieten keer op keer 
Prima nummertje, maar ook niks meer dan dat voor mij. Blijft bij sommigen van jullie die melodie zo hangen jaa? Kan hem me nu al amper voor de geest halen 
Wat een zieke plaat is dit zeg! Top melo, heerlijk contrast in die verschillende vocals.
Bij mij kraakt hij trouwens wel een beetje. Denk een slechte rip!
Bij mij kraakt hij trouwens wel een beetje. Denk een slechte rip!
Ik heb niks met Digital Punk en Radical Redemption, maar deze plaat klinkt toch wel erg vet! Jammer wel dat die verschrikkelijk irritante pleuristokjes door de hele plaat heen zitten, maar los daarvan kan ik dit ten zeerste waarderen. 
Vind ik ook zeer irritant die tokjes.BuzzLightyear wrote:Jammer wel dat die verschrikkelijk irritante pleuristokjes door de hele plaat heen zitten, maar los daarvan kan ik dit ten zeerste waarderen.
Voor de rest begin ik de plaat steeds vetter te vinden.
Daveytl wrote:Vind ik ook zeer irritant die tokjes.BuzzLightyear wrote:Jammer wel dat die verschrikkelijk irritante pleuristokjes door de hele plaat heen zitten, maar los daarvan kan ik dit ten zeerste waarderen.
Voor de rest begin ik de plaat steeds vetter te vinden.