Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 20:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omdat ik met beide heren niks heb, heb ik dit topic best wel lang links laten liggen. Had ik niet moeten doen, wat een heerlijk nummer zeg. Die melodie lijkt vooral in de tweede climax heel erg vet uit de verf te komen. Ben benieuwd naar een HQ preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 13:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Beste plaat dit! melodie blijft lekker in je kop hangen. Heb de laatste 2 jaar ook helemaal niks met digital punk, hoop weer dat die weer een beetje ze oude niveau weet te herpakke. Met deze plaat is die iniedergeval goed opweg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:37 
 
Hardtraxx Crew



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:30 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke melodie zit al dagen in mn hoofd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zak Met Brood schreef:
Wat een heerlijke melodie zit al dagen in mn hoofd :$


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naast het feit dat die melodie gewoon heerlijk anders is dan de normale raw/euforische tracks van tegenwoordig, is de track ook een goed geheel. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zo goed. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toty-materiaal voor mij dit, wat een heerlijke melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zo leuk is ie ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Zo leuk is ie ook weer niet.


Vind ik wel! Staat echt hele dag op repeat, melodie blijft maar in m'n hoofd, Zeker 1 van de lekkerste tracks van het moment.

Dus ja, vind dat er geen woord overdreven wordt!

Duke schreef:
Paultheone schreef:
Volgens de Qapital CD: Digital Punk & Radical Redemption - Protest Of Indignation

Waarom niet gewoon Puppetmaster? Ach, heerlijke track iig.


Gvd snap nu pas wat je bedoelt, jij denkt dat die vocal "pumpin' at ya" puppetmaster is ? :lol:

Of hap ik nu enorm :P Hoor het nu trouwens ook, dus vind het niet zo gek gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb helemaal niks met Radical, maar moet eerlijk toegeven deze wel lekker te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had dus echt het defqon Anthem moeten zijn met deze meesterlijke melodie. Hier krijg ik nou het echte defqon gevoel van en niet van die plaat van bm. Deze plaat had dan echt in het rijtje gekund van beste defqon anthems
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Dit had dus echt het defqon Anthem moeten zijn met deze meesterlijke melodie. Hier krijg ik nou het echte defqon gevoel van en niet van die plaat van bm. Deze plaat had dan echt in het rijtje gekund van beste defqon anthems


Dit is een 1 april grap toch?

Hoe goed ik hem ook vind, maar als Defqon anthem is wel het laatste wat ik zou denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit is een 1 april grap toch?

Hoe goed ik hem ook vind, maar als Defqon anthem is wel het laatste wat ik zou denken

Qua melodie heeft het iets defqon achtigs voor mij. Dat is vooral wat ik bedoel. Natuurlijk kan de track in deze vorm geen defqon Anthem zijn. Intro anders opbouwen, defqon vocals en climax intact houden en dan heb je een geweldig defqon Anthem naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne melodie en geen geforceerde, maar gewoon goede kicks. Digital Punk kan het nog! :worship: Dit is zoveel beter dan al die ongeïnspireerde rommel die hij sinds 2014 aan het produceren is, dat moet hij toch ook wel doorhebben? Graag meer hiervan, terug naar de stijl van Escape From Reality en andere TiLLT platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Hele fijne melodie en geen geforceerde, maar gewoon goede kicks. Digital Punk kan het nog! :worship: Dit is zoveel beter dan al die ongeïnspireerde rommel die hij sinds 2014 aan het produceren is, dat moet hij toch ook wel doorhebben? Graag meer hiervan, terug naar de stijl van Escape From Reality en andere TiLLT platen!

Nu nog een interessante solo. Vooral zijn setjes en eigen producties zijn in mijn ogen al een aantal jaren dramatisch. Collabs gaan af en toe nog wel, zo vond ik Warface & Digital Punk - Unleash War bijvoorbeeld een fijne track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:15 
 
Hardtraxxer

Wanneer gaat Radical nou is een collab maken met Delete of Deetox? Warface lijkt me ook interessant ook al ben niet een heel groot fan meer van die guy(s)

OT: Van dit soort nummers willen we er meer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dopaminer schreef:
Wanneer gaat Radical nou is een collab maken met Delete of Deetox? Warface lijkt me ook interessant ook al ben niet een heel groot fan meer van die guy(s)

OT: Van dit soort nummers willen we er meer :clap:

Deetox zal weinig toevoegen aan een collab. Delete heeft meer in te brengen, sounds zijn anders en dat maakt het interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kanshebber voor de plaat van het jaar voor mijzelf :bomb:
Hopelijk draait RR hem zaterdag op Rebirth :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die standaard radical tokjes voor de climax had niet gehoeven wmb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 09:37 
 
Hardtraxx Elite

Had niet zo'n hoge verwachtingen van deze plaat, toch maar eens geluisterd. Heel vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet! Pakt me een stuk meer dan de rest van deze twee de afgelopen tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melodie zeg! Ik ben blij dat de lyrics in de trailer zitten, want ik kon echt niet verstaan wat er nou wordt gezegd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 20:05 
 
Hardtraxxer

Wat een meesterlijke plaat :loving:
Sowieso nu al TOTY voor mij
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle