Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Artiest: Kataklism

Track(s): Total Destruction

Sample/video:
https://www.facebook.com/DjKataklismOff ... 961471036/
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Best een vette plaat, had z'n naam alleen niet hoeven veranderen wmbt.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
vind zn nieuwe naam ook nergens op slaan. lelijke naam ook nog eens als je t mij vraagt. typhoon was prima. verder geen fan van die hashtags en de natuurlijk de inspiratieloze titel.

verder vind ik de track zo slecht nog niet eens.
K
Jezus wat vind ik dit kut :lol:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Dus... Kan iemand mij uitleggen waarom deze meuk wél zou aanslaan onder een nieuwe naam? Het is klaarblijkelijk niet gelukt onder Typhoon, dus waarom wel onder Kataklism? Zelfs met het uitbrengen van een album is het hem niet gelukt, wat juist enorme populariteitsboosters waren voor namen als Warface en Radical Redemption, en dat album had dat hele rawcore gebeuren in principe als concept.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Zijn tracks in het begin waren best dik, maar met dat album en wat erna kwam bracht vervolgens niet veel goeds. Aparte keuze om dan je naam te veranderen in de hoop dat het dan beter zal gaan.
B
Hardtraxxer
187 posts member since 2015
last seen May 2017
Waarom de naam verandert?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Bartjeng wrote:Waarom de naam verandert?
Hij vond het gek dat hij nog niet echt was doorgebroken en op elke mainstage stond en nu denkt hij dat het met een nieuwe naam wel lukt :lol:
B
Hardtraxxer
187 posts member since 2015
last seen May 2017
Chroman wrote:
Bartjeng wrote:Waarom de naam verandert?
Hij vond het gek dat hij nog niet echt was doorgebroken en op elke mainstage stond en nu denkt hij dat het met een nieuwe naam wel lukt :lol:
Nee deze naam zal daar voor zorgen :sleep: :/