Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Kataklism

Track(s): Total Destruction

Sample/video:
https://www.facebook.com/DjKataklismOfficial/videos/553782961471036/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een vette plaat, had z'n naam alleen niet hoeven veranderen wmbt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind zn nieuwe naam ook nergens op slaan. lelijke naam ook nog eens als je t mij vraagt. typhoon was prima. verder geen fan van die hashtags en de natuurlijk de inspiratieloze titel.

verder vind ik de track zo slecht nog niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:13 
 

Jezus wat vind ik dit kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus... Kan iemand mij uitleggen waarom deze meuk wél zou aanslaan onder een nieuwe naam? Het is klaarblijkelijk niet gelukt onder Typhoon, dus waarom wel onder Kataklism? Zelfs met het uitbrengen van een album is het hem niet gelukt, wat juist enorme populariteitsboosters waren voor namen als Warface en Radical Redemption, en dat album had dat hele rawcore gebeuren in principe als concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn tracks in het begin waren best dik, maar met dat album en wat erna kwam bracht vervolgens niet veel goeds. Aparte keuze om dan je naam te veranderen in de hoop dat het dan beter zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 20:37 
 
Hardtraxxer

Waarom de naam verandert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bartjeng schreef:
Waarom de naam verandert?


Hij vond het gek dat hij nog niet echt was doorgebroken en op elke mainstage stond en nu denkt hij dat het met een nieuwe naam wel lukt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 21:19 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Bartjeng schreef:
Waarom de naam verandert?


Hij vond het gek dat hij nog niet echt was doorgebroken en op elke mainstage stond en nu denkt hij dat het met een nieuwe naam wel lukt :lol:


Nee deze naam zal daar voor zorgen :sleep: :/
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks