Damnn.. dit is echt goed! Gave melodie, geen irritante zingende vocals, mysterieuze melodie. Dit is ongeveer wat ik zoek in de hardstyle! Enig verbeterpuntje misschien nog de kicks?, maar wacht nog even een HQ'tje af, maar voor de rest echt top! Had ik niet verwacht van deze twee! 
Related topics
- View the latest post: Devin Wild - Components Of Matter 2020/Meltdown (Devin Wild 2020 Kick Edit) (SCANTRAXX346)
- View the latest post: Armin van Buuren ft. Sam Martin - Wild Wild Son (Devin Wild Remix) (ARMD1485)
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West / Ruby Rain [Q080]
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West
- View the latest post: Deluzion & MC Jeff - Zombies (MINUS205)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Heerlijke track, doe maar vaker dit soort nummers

In HQ is hij nog beter
Hele gave sfeer in de break met die vocal en sounds. Track staat de afgelopen dagen vaak aan.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
-
S
Erg fijne plaat
maar had ook niet anders verwacht van deze 2 heren.
Had bij deze titel wel een iets duistere nummer verwacht maar goed
.
Had bij deze titel wel een iets duistere nummer verwacht maar goed
-
S
O lol ik las Atmozfears & Devin WildRandleman wrote:Voor zowel Audiotricz als Devin Wild eigenlijk wel een ver van hun bed show ofm iets duisterder te gaan..SVB wrote:Erg fijne plaatmaar had ook niet anders verwacht van deze 2 heren.
Had bij deze titel wel een iets duistere nummer verwacht maar goed.
Ze hebben beide natuurlijk ook niet ervaring hierin als je alle overige platen van hun vergelijkt
Vind eigenlijk alle platen van 2014 tot nu toe van de duo's allemaal wel euforisch oke en deze collab is zeker prima
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Mid is erg lekker gedaan vooral dat extra energieke tweede deel en de overgang daar naar toe! Ik vind de climax dan wel weer te "euphorisch" pas niet echt lekker bij de mid, een wat duisterdere tint aan de synth zou al wat meer aansluiting geven. Maar als ze een andere melodie erin zouden stoppen die zich beter leent voor een duistere sfeer, zou dit echt een top plaat zijn
Tweede climax is wel erg lekker en sluit ook mooi aan op de sfeer van de vocal en de mid
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als ze de 2e helft van de melo ongeveer hetzelfde hadden gehouden als de eerste helft, dan had ik deze plaat echt 10/10 gevonden. Nu 9/10!
Vind het niet helemaal lekker klinken hoe die melo opeens omhoog gaat... verder wel echt een bazentrack
Vind het niet helemaal lekker klinken hoe die melo opeens omhoog gaat... verder wel echt een bazentrack