Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damnn.. dit is echt goed! Gave melodie, geen irritante zingende vocals, mysterieuze melodie. Dit is ongeveer wat ik zoek in de hardstyle! Enig verbeterpuntje misschien nog de kicks?, maar wacht nog even een HQ'tje af, maar voor de rest echt top! Had ik niet verwacht van deze twee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 10:23 
 
Hardtraxxer

Heerlijke track, doe maar vaker dit soort nummers :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In HQ is hij nog beter :love: Hele gave sfeer in de break met die vocal en sounds. Track staat de afgelopen dagen vaak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 15:17 
 
Hardtraxxer



:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 17:52 
 

Erg fijne plaat :) maar had ook niet anders verwacht van deze 2 heren.

Had bij deze titel wel een iets duistere nummer verwacht maar goed :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 18:37 
 

Randleman schreef:
SVB schreef:
Erg fijne plaat :) maar had ook niet anders verwacht van deze 2 heren.

Had bij deze titel wel een iets duistere nummer verwacht maar goed :P.


Voor zowel Audiotricz als Devin Wild eigenlijk wel een ver van hun bed show ofm iets duisterder te gaan..
Ze hebben beide natuurlijk ook niet ervaring hierin als je alle overige platen van hun vergelijkt
Vind eigenlijk alle platen van 2014 tot nu toe van de duo's allemaal wel euforisch oke en deze collab is zeker prima

O lol ik las Atmozfears & Devin Wild xd maar ja van Audiotricz & Devin Wild is dit wel precies wat ik verwacht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Release is op 9 mei! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Mid is erg lekker gedaan vooral dat extra energieke tweede deel en de overgang daar naar toe! Ik vind de climax dan wel weer te "euphorisch" pas niet echt lekker bij de mid, een wat duisterdere tint aan de synth zou al wat meer aansluiting geven. Maar als ze een andere melodie erin zouden stoppen die zich beter leent voor een duistere sfeer, zou dit echt een top plaat zijn :thumbup: Tweede climax is wel erg lekker en sluit ook mooi aan op de sfeer van de vocal en de mid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 13:28 
 
Hardtraxxer

Als ze de 2e helft van de melo ongeveer hetzelfde hadden gehouden als de eerste helft, dan had ik deze plaat echt 10/10 gevonden. Nu 9/10!
Vind het niet helemaal lekker klinken hoe die melo opeens omhoog gaat... verder wel echt een bazentrack :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle