J
New member
2 posts member since 2016
last seen Apr 2016
Beste harder styles liefhebber,

Bezoek je wel eens een (hard)dancefeest? Voor mijn onderzoek aan de Universiteit Antwerpen onderzoek ik de beleving van bezoekers op dancefeesten (inclusief alle substijlen die daartoe behoren). Hiervoor heb ik jouw mening nodig: wat vind jij belangrijk op zo'n feest? En wat vind je minder belangrijk?

Onder de ingevulde enquetes verloot ik 2 zaterdagtickets voor Sunrise Festival 2016 (ter waarde van 2 x € 40,-).

Dit is de link naar de enquête: https://uantwerpen.eu.qualtrics.com/SE/ ... 7aZVS9DrYF

Help jij de dancemuziek scene mee vooruit? Alvast heel erg bedankt voor je hulp! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
ik mis bij veel vragen de optie: geen mening
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
ingevuld
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt (niet geleerd op jouw uni?)

Heb hem nu na een 3e gestopt omdat hij veel langer was dan verwacht, heb ik geen zin in.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ik zal 'm als ik eind van de middag thuis kom voor je invullen. ;)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
The Skribbler wrote:Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt (niet geleerd op jouw uni?)

Heb hem nu na een 3e gestopt omdat hij veel langer was dan verwacht, heb ik geen zin in.
die 5 minuten vielen ook wel mee, stond een balkje onderin
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
sonnebloem wrote:
The Skribbler wrote:Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt (niet geleerd op jouw uni?)

die 5 minuten vielen ook wel mee, stond een balkje onderin
Niet gelezen. En misschien ben ik vandaag capt. Slow. xd
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ingevuld! Vragen over het verband tussen religie en dance festivals wel beetje apart :P. Wel leuk dat je de optie krijgt om de antwoorden te zien! best benieuwd naar
S
The Skribbler wrote:Had fijn geweest als je er even bij zet hoe lang de enquete duurt.

Zelfde hierzo :$

Miste bij sommigen vragen wel die optie 'n.v.t' of zoals eerder al genoemd 'geen mening'
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Socializerz wrote:ingevuld