Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Dramatisch.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Die plaat had imo geen remix nodig. Wat een sfeervolle plaat! Maar dit? Nee...
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik had veel meer van deze ep veracht, je kan zoveel met deze nummers, alleen die van Artifact is ok. IMO had die ook beter andere kunnen vragen om te remixen: RR remix is nou niet echt verrassend en outbreak is naar mijn mening zelden tot nooit een degelijke plaat uitgekomen. Een Tartaros of The Vision remix lijkt me veel toffer dan dit hier.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Outbreak is echt een van de lachertjes van de scène. Ook dit vind ik weer helemaal nergens naar klinken.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Brmn wrote:Wat een aanfluiting die outbreak remix.
Wat een ongelooflijke ongeinspireerde track dit :sick: vol met "rawhype" elementen
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Dit had gewoon een nieuwe solo moeten zijn en niet eens de naam van deze plaat mogen dragen, wat een ontzettend beroerde remix. Snappen die producers dan niet dat je of van deze plaat af moet taaien, of er enigzins wat moois van moet maken. Man man man gaat je EP :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ik vind die Outbreak remix wel vet eigenlijk :$ Overtreft het orgineel zeker niet nee, maar vind het een leuke update :thumbup:
K
chas1n wrote:Outbreak is echt een van de lachertjes van de scène. Ook dit vind ik weer helemaal nergens naar klinken.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ben wel benieuwd wie er met het idee is gekomen, lijkt me toch stug dat chripsis hiermee naar outbreak is gestapt. Of hij was bezeaupen. Kan ook.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
sonnebloem wrote:Ben wel benieuwd wie er met het idee is gekomen, lijkt me toch stug dat chripsis hiermee naar outbreak is gestapt. Of hij was bezeaupen. Kan ook.
Polen en wodka...
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Die laatste is niet al te best inderdaad, totaal energieloos. Knap, want het origineel is wel heerlijk.
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Duruz wrote:View on YouTube

Is dat niet deze vanaf 0:52?
Ik kom de laatste weken maar steeds weer terug op dit filmpje, meeeer hiervan!

Edit: Oh, kzie dat dit waarschijnlijk niet eens van Crypsis is. Klinkt wel echt vet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Dit vind ik echt een zwaar tegenvallende EP, hoop dat zijn album toch een hoger niveau wordt weer..
Enige goede remix vind ik die van Artifact, maar die is dan ook wel meteen belachelijk fijn! :drool: