Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 21:47 
 
Hardtraxx Addict

Die plaat had imo geen remix nodig. Wat een sfeervolle plaat! Maar dit? Nee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 22:25 
 
Hardtraxx Addict

Ik had veel meer van deze ep veracht, je kan zoveel met deze nummers, alleen die van Artifact is ok. IMO had die ook beter andere kunnen vragen om te remixen: RR remix is nou niet echt verrassend en outbreak is naar mijn mening zelden tot nooit een degelijke plaat uitgekomen. Een Tartaros of The Vision remix lijkt me veel toffer dan dit hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outbreak is echt een van de lachertjes van de scène. Ook dit vind ik weer helemaal nergens naar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
Wat een aanfluiting die outbreak remix.

Wat een ongelooflijke ongeinspireerde track dit :sick: vol met "rawhype" elementen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had gewoon een nieuwe solo moeten zijn en niet eens de naam van deze plaat mogen dragen, wat een ontzettend beroerde remix. Snappen die producers dan niet dat je of van deze plaat af moet taaien, of er enigzins wat moois van moet maken. Man man man gaat je EP :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind die Outbreak remix wel vet eigenlijk :$ Overtreft het orgineel zeker niet nee, maar vind het een leuke update :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 14:08 
 

chas1n schreef:
Outbreak is echt een van de lachertjes van de scène. Ook dit vind ik weer helemaal nergens naar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd wie er met het idee is gekomen, lijkt me toch stug dat chripsis hiermee naar outbreak is gestapt. Of hij was bezeaupen. Kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ben wel benieuwd wie er met het idee is gekomen, lijkt me toch stug dat chripsis hiermee naar outbreak is gestapt. Of hij was bezeaupen. Kan ook.


Polen en wodka...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste is niet al te best inderdaad, totaal energieloos. Knap, want het origineel is wel heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:


Is dat niet deze vanaf 0:52?


Ik kom de laatste weken maar steeds weer terug op dit filmpje, meeeer hiervan!

Edit: Oh, kzie dat dit waarschijnlijk niet eens van Crypsis is. Klinkt wel echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik echt een zwaar tegenvallende EP, hoop dat zijn album toch een hoger niveau wordt weer..
Enige goede remix vind ik die van Artifact, maar die is dan ook wel meteen belachelijk fijn! :drool:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle