Op Decibel en Q-Base ook. Ik vind de edit echt heerlijk op een of andere manier. Heb op Q-Base echt vollebak staan genieten van dit nummer.jaron123 wrote:Hoorde op dream village een versie met 2x de melodieclimax. Klonk echt superdik!Mitzinator wrote:Atmozfears kennende gaat dat nog wel een tijdje duren.Fusionmania wrote:Alsjeblieft, waar blijft deze mirakelse track![]()
Related topics
- View the latest post: Audiotricz & Atmozfears - Raise Your Hands (Sound Energizer's Climax Edit)
- View the latest post: Mark With A K & Warface Ft. Jasmine McGuinness & DV8 Rocks - Radioactive (The Unnamed Climax Edit)
- View the latest post: Atmozfears - On Your Mark (HWS015)
- View the latest post: Scot Project & Mark Sherry - Acid Air Raid (Mark Sherry's Acidburst Mix) (OUT026)
- View the latest post: E-Force & D-Sturb - Cut Your Lungs Out (The Unnamed Climax Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Helemaal mee eensdennisje030 wrote: Op Decibel en Q-Base ook. Ik vind de edit echt heerlijk op een of andere manier. Heb op Q-Base echt vollebak staan genieten van dit nummer.![]()
Last edited by Spitta on 25 Sep 2015 09:19, edited 1 time in total.
Heb Atmozfears maar eens gevraagd of hier een release van komt.
Het antwoord was: "Who knows"
Dus ja dat zegt nog helemaal nix
Het antwoord was: "Who knows"
Dus ja dat zegt nog helemaal nix
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
View on SoundCloud
Meest recente, lijkt me niet echt nodig om een nieuw topic voor te maken dus ik gooi hem hier wel bij
Meest recente, lijkt me niet echt nodig om een nieuw topic voor te maken dus ik gooi hem hier wel bij