Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Atmozfears

Track(s): On Your Mark (Climax Edit)

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=905476716170765



Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Let's'a'goo edit staat er toch? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:53 
 

Kaasstaaf schreef:
Let's'a'goo edit staat er toch? :oh:

Boeie. Climax edit is duidelijker en snapt iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Kaasstaaf schreef:
Let's'a'goo edit staat er toch? :oh:

Boeie. Climax edit is duidelijker en snapt iedereen.


Gaat het er om dat iedereen op Hardtraxx het snapt, of om de naam en het in waarde laten van de naam die het gegeven is? :huh:
Even lekker eigen namen aan tracks geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:46 
 

Waar maak je je druk om........ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Waar maak je je druk om........ :/


Moeten we er voor jou dan even Atmozfears - On Your Mark (Hardtraxx Edit) van maken? Is veel duidelijker en mag ook gewoon.

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:59 
 

Hou is op joh troll xd

Je vind het gewoon leuk op Mitzi even te plagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:26 
 
Hardtraxx Elite

@Kaasstaaf

ErikZ schreef:
Holy shit zit jou tampon scheef vandaag ofzo :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
Let's'a'goo edit staat er toch? :oh:

Ben jij er ook weer ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Hou is op joh troll xd

Je vind het gewoon leuk op Mitzi even te plagen :P


Uiteraard. Zullen we ook alle TBA's even een willekeurige naam gaan geven btw? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:56 
 

Oke nu is het niet meer leuk, doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
sandervanbruggen schreef:
Hou is op joh troll xd

Je vind het gewoon leuk op Mitzi even te plagen :P


Uiteraard. Zullen we ook alle TBA's even een willekeurige naam gaan geven btw? :woot:

Waar slaat dit op? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:50 
 

die hoge kick is misschien een beetje te maar verder is het :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mod edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Vaan schreef:
Mod edit: weg


It is not allowed to post own tracks and here. You should move this to the producers corner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sorry! Didn't know that =p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Betere rip:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hier toch eens een kopie van die 2e in de 1e climax zit en dan de 2e climax de melodie een octaafje hoger! :$
Wat kan ik genieten van die melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 09:47 
 
Hardtraxxer

Met climax maakt dit nummer echt 100% beter! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft, waar blijft deze mirakelse track :loving: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Alsjeblieft, waar blijft deze mirakelse track :loving: :(

Atmozfears kennende gaat dat nog wel een tijdje duren. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Fusionmania schreef:
Alsjeblieft, waar blijft deze mirakelse track :loving: :(

Atmozfears kennende gaat dat nog wel een tijdje duren. :x


Hoorde op dream village een versie met 2x de melodieclimax. Klonk echt superdik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd tijd. Mafketel is het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Tim schiet eens op, platen zoals deze, Monster, Can You Feel It, Future, Open Your Heart, Spiritual Abyss, 4 Elements (Atmozfears Remix), You & Me (Atmozfears Remix) en Someone liggen al een paar jaar op de plank. Wordt daar nog niets aangedaan?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks