Origineel overtroffen, maar zeker geen slechte remix, best leuk dat de melodie ook in tweede stuk iets veranderd is.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Ik vind hem niet slecht, maar zou hem niet vaker aanzetten. Ik zet Lockdown nog wel gewoon lekker op. 
Na nog een paar keer luisteren snap ik eigenlijk niet zo goed waarom hij van de tweede climax niet gewoon de eerste heeft gemaakt. Haal de hele eerste climax weg, gooi de tweede climax als eerste climax en doe iets leuks als tweede climax.
ThaBomba. wrote:Na nog een paar keer luisteren snap ik eigenlijk niet zo goed waarom hij van de tweede climax niet gewoon de eerste heeft gemaakt. Haal de hele eerste climax weg, gooi de tweede climax als eerste climax en doe iets leuks als tweede climax.
Een Noisecontrollers kick er onder en het zou al een stuk beter klinken. Best leuk!
-
B
Op de kicks na vind ik dit zeker geen slechte remix 
Die zit er toch onder?G1LL wrote:Een Noisecontrollers kick er onder en het zou al een stuk beter klinken. Best leuk!
-
MHardtraxx Veteran
- 14178 posts member since 2013
Nou, dit klinkt toch wel iets minder dan een NC kick hoorKaasstaaf wrote:Die zit er toch onder?G1LL wrote:Een Noisecontrollers kick er onder en het zou al een stuk beter klinken. Best leuk!
Oh, dacht dat Bas wel aan Prophets platen zat tegenwoordig (zie flute).Mitzinator wrote:Nou, dit klinkt toch wel iets minder dan een NC kick hoorKaasstaaf wrote:Die zit er toch onder?G1LL wrote:Een Noisecontrollers kick er onder en het zou al een stuk beter klinken. Best leuk!
-
K
Volgens mij doet de producer van The Anarchist het nuKaasstaaf wrote:Oh, dacht dat Bas wel aan Prophets platen zat tegenwoordig (zie flute).
Full youtube preview.
View on YouTube
Als ik eerlijk ben vind ik hem best goed. Had echt zoiets van nee, zo'n klassieker moet je afblijven, maar vind dit geen verslechtering van het origineel.
View on YouTube
Als ik eerlijk ben vind ik hem best goed. Had echt zoiets van nee, zo'n klassieker moet je afblijven, maar vind dit geen verslechtering van het origineel.
Vind hem echt heel erg goed, melodie klinkt heerlijk zo opgepoetst, en tweede climax geeft het nog wat meer een eigen smoelwerk.
Meer dan geslaagde remix
Meer dan geslaagde remix
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dit was ook mijn eerste gedachte, ondanks dit toch wel een meevallerFuzzylogic wrote:Jezus die kicks pitchen ook maar random een beetje alle kanten op.
of t nou een slechte plaat is of niet, hij kan beter zijn releases van de afgelopen jaren op deze manier remixen ipv goude oude platen..
Ik was alweer helemaal vergeten dat The Prophet deze remix had gemaakt. Zegt genoeg lijkt me. 
Leuke poging, maar komt natuurlijk nooit in de buurt van het origineel
Is in alle opzichten minder dan het origineel, zonder dat het op zich een vervelend nummer is. Maar de sounds, sfeer en kicks zijn in het origineel vele malen gaver, waardoor ik toch die op blijf zetten.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Na een aantal keer luisteren is hij zeker wel lekker
. Maar het origineel is gewoon niet te verslaan.