Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 18:44 
 
Hardtraxx Crew

Scope DJ - Locked Down Again (The Prophet Remix) (SCANTRAXX203)

Label: Scantraxx Records
WEB release: 22/02/2016

Tracks:
Scope DJ - Locked Down Again (The Prophet Remix)

Samples:


Bron: Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha had hetzelfde, vind dit totaal niet slecht klinken!

Origineel overtref je natuurlijk niet, maar ben toch benieuwd naar de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit had totaal niet gehoeven van mij. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Nee, dit had totaal niet gehoeven van mij. -.-


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 02:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Totaal niet nodig, kicks zijn veel minder in vergelijking met Lockdown. En ik vind bovendien het origineel nog prima in de setjes van deze tijd passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ook al valt het mee, had iets ergers verwacht, deze plaat moet je gewoon niet remixen. Dat origineel kan inderdaad zelfs nog prima tussen de huidige euforische hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 10:43 
 

Ondanks dat ik ook vind dat je dit beter niet kan remixen ben ik toch benieuwd naar de rest.. Wat ik er zo van hoor vind ik toch dat er een leuke twist aan is gegeven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 11:15 
 



@31:56
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich wel een leuke remix, voegt verder niks toe aan het origineel en overtreft hem echt niet, maar toch vind ik wel een grappig plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom?? Als je een remix maakt wil je toch je eigen draai aan het nummer geven? Dit klinkt ronduit hetzelfde als het origineel met een softe kick eronder. En de break... Hij gooit één effectje over de vocals heen (ben de naam er van vergeten) en het klinkt voor geen meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu het geheel gehoord, blijf erbij, geen verkeerd plaatje :) Melodie heeft iets minder gevoel dan het origineel, en vind het ook absoluut geen verbetering ofzo. Maar verder gewoon een prima remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 12:47 
 

Dit was absoluut niet nodig maar de track verder is wel grappig, alleen blijft het origineel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het orgineel is goud, maar ik vind deze wel nice.
Andere aanpak die wel lekker wegluistert. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 13:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Het orgineel is goud, maar ik vind deze wel nice.
Andere aanpak die wel lekker wegluistert. :)


Dit. Zou er niet wakker om liggen als deze remix nooit had bestaan, maar het klinkt nog niet heel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 13:54 
 
Hardtraxx Crew



Vind de remix niet zo heel slecht, maar overtreft het origineel natuurlijk niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft erg gewaagd om een hit als dit te remixen, maar het klinkt best prima. Tweede climax is trouwens best tof gedaan, de melodie net even anders. Het heeft niet de magie van het origineel, maar wel leuk om in een 2016 jasje te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 14:46 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed al kom je toch nooit over origineel heen...

Leeft Scope DJ nog btw??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Izbut schreef:
Klinkt goed al kom je toch nooit over origineel heen...

Leeft Scope DJ nog btw??


Toen ik aan hem vroeg: Kun je al iets kwijt over nieuwe platen? Toen zei hij:" Nee, niet echt, behalve dat het komt. Ben er dus mee bezig! Weet dat t lang duurt maar heeft zo z'n redenen (waarover ik tzt ook wel het e.e.a zal vertellen)".
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus die kicks pitchen ook maar random een beetje alle kanten op. Totaal geen toegevoegde waarde aan het origineel imo, was niet nodig dit. Tweede climax is wel leuk maar daar houdt het ook bij op voor mij.
Origineel komt trouwens ook nog zo nu en dan voorbij, als je hem nooit meer zou horen had ik zoiets van 'wel leuk om die melo weer eens te horen,' maar denk dat in dit geval nu juist het origineel minder gedraaid gaat worden en deze remix juist vaker, wat erg zonde zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, het magische is er zo wel afgehaald vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Izbut schreef:
Klinkt goed al kom je toch nooit over origineel heen...

Leeft Scope DJ nog btw??


Toen ik aan hem vroeg: Kun je al iets kwijt over nieuwe platen? Toen zei hij:" Nee, niet echt, behalve dat het komt. Ben er dus mee bezig! Weet dat t lang duurt maar heeft zo z'n redenen (waarover ik tzt ook wel het e.e.a zal vertellen)".


Probleem met die gozer is dat er al bijna 3 jaar posts verschijnen op zijn fb dat hij aan dingen werkt en er stuff aankomt maar wanneer is altijd onduidelijk en er is in die 3 jaar nou ook niet echt iets gebeurd... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
Probleem met die gozer is dat er al bijna 3 jaar posts verschijnen op zijn fb dat hij aan dingen werkt en er stuff aankomt maar wanneer is altijd onduidelijk en er is in die 3 jaar nou ook niet echt iets gebeurd... :/


Misschien je eerst een beetje verdiepen en inlezen voordat je zo hoog van de toren blaast?

Scope DJ
Not that I necessarily owe an explanation why it has been so long since it is some very personal business, but when the new project is launched, I will also tell a bit how and why etc. It couldn't have been any other way. And yeah I know about the promises, but I got into some deep black hole and as a result of that; ZERO motivation and inspiration. Just sucks, and can happen to anyone.
I used to feel enormous pressure from the fans, to make new music, but I can only do it if I am right with myself and the situations of my life. I hope that makes sense smile-emoticon
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kaasstaaf schreef:
Probleem met die gozer is dat er al bijna 3 jaar posts verschijnen op zijn fb dat hij aan dingen werkt en er stuff aankomt maar wanneer is altijd onduidelijk en er is in die 3 jaar nou ook niet echt iets gebeurd... :/


Misschien je eerst een beetje verdiepen en inlezen voordat je zo hoog van de toren blaast?

Scope DJ
Not that I necessarily owe an explanation why it has been so long since it is some very personal business, but when the new project is launched, I will also tell a bit how and why etc. It couldn't have been any other way. And yeah I know about the promises, but I got into some deep black hole and as a result of that; ZERO motivation and inspiration. Just sucks, and can happen to anyone.
I used to feel enormous pressure from the fans, to make new music, but I can only do it if I am right with myself and the situations of my life. I hope that makes sense smile-emoticon


Precies wat ik zeg dus? :huh:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle