Active topics in Hardstyle

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Equinox - Prey (NEXT015)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 10/02/2016

Tracks:
Equinox - Prey

Samples:
View on SoundCloud

Bron: Q-Dance
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
wauw dit is wel heel droevig :lol:
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Lijkt me een troll dit, is geupload door "speqtrum music" en niet door q-dance zelf. Anders zou dit idd wel heel droevig zijn xd
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
haha magnetron is gemagnetrolled
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Staat gewoon op twitter van Q ;)
J
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2015
last seen Mar 2017
Backstabber wrote:Lijkt me een troll dit, is geupload door "speqtrum music" en niet door q-dance zelf. Anders zou dit idd wel heel droevig zijn xd
Speqtrum music uploads alle NEXTS's van Q-Dance, kijk ook maar op hun youtube kanaal. En die videos worden weer door het Q-Dance kanaal toegevoegd aan Q-Dance releases.
K
Dit klinkt wel heeeel slecht :lol:
B
Hardtraxxer
last seen Apr 2021
Jesperw wrote:
Backstabber wrote:Lijkt me een troll dit, is geupload door "speqtrum music" en niet door q-dance zelf. Anders zou dit idd wel heel droevig zijn xd
Speqtrum music uploads alle NEXTS's van Q-Dance, kijk ook maar op hun youtube kanaal. En die videos worden weer door het Q-Dance kanaal toegevoegd aan Q-Dance releases.
Dan is dit gewoon heel erg droevig... en dan te bedenken wat voor kwaliteit tracks er soms gratis weggegeven worden omdat producers maar niet erkend worden door een label man man man...
F
Hardtraxxer
439 posts member since 2012
last seen Sep 2018
Jezus wat een troep dit........ :/
Lijkt mij dat dit de enige reden is dat ze een (solo) release krijgen op Q-Dance:
View on YouTube

Maar inderdaad erg droevig dat betere tracks dan deze geen aandacht krijgen bij het grote publiek.
B
Hardtraxxer
last seen Apr 2021
Fietsband wrote:Jezus wat een troep dit........ :/
Lijkt mij dat dit de enige reden is dat ze een (solo) release krijgen op Q-Dance:
View on YouTube

Maar inderdaad erg droevig dat betere tracks dan deze geen aandacht krijgen bij het grote publiek.
Hebben in het verleden ook nog een release gehad op een down underground EP maar die track ging ook al nergens over. snap dit niet van Q-dance dit wil blutonium boy nog nie eens releasen xd
B
Dikke rawcore dit