Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Equinox - Prey (NEXT015)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 10/02/2016

Tracks:
Equinox - Prey

Samples:


Bron: Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:28 
 

wauw dit is wel heel droevig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:49 
 
Hardtraxxer

Lijkt me een troll dit, is geupload door "speqtrum music" en niet door q-dance zelf. Anders zou dit idd wel heel droevig zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha magnetron is gemagnetrolled
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 08:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Staat gewoon op twitter van Q ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 09:49 
 
Hardtraxx Newbie

Backstabber schreef:
Lijkt me een troll dit, is geupload door "speqtrum music" en niet door q-dance zelf. Anders zou dit idd wel heel droevig zijn xd

Speqtrum music uploads alle NEXTS's van Q-Dance, kijk ook maar op hun youtube kanaal. En die videos worden weer door het Q-Dance kanaal toegevoegd aan Q-Dance releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:11 
 

Dit klinkt wel heeeel slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 23:40 
 
Hardtraxxer

Jesperw schreef:
Backstabber schreef:
Lijkt me een troll dit, is geupload door "speqtrum music" en niet door q-dance zelf. Anders zou dit idd wel heel droevig zijn xd

Speqtrum music uploads alle NEXTS's van Q-Dance, kijk ook maar op hun youtube kanaal. En die videos worden weer door het Q-Dance kanaal toegevoegd aan Q-Dance releases.


Dan is dit gewoon heel erg droevig... en dan te bedenken wat voor kwaliteit tracks er soms gratis weggegeven worden omdat producers maar niet erkend worden door een label man man man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:35 
 
Hardtraxxer

Jezus wat een troep dit........ :/
Lijkt mij dat dit de enige reden is dat ze een (solo) release krijgen op Q-Dance:


Maar inderdaad erg droevig dat betere tracks dan deze geen aandacht krijgen bij het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:46 
 
Hardtraxxer

Fietsband schreef:
Jezus wat een troep dit........ :/
Lijkt mij dat dit de enige reden is dat ze een (solo) release krijgen op Q-Dance:


Maar inderdaad erg droevig dat betere tracks dan deze geen aandacht krijgen bij het grote publiek.


Hebben in het verleden ook nog een release gehad op een down underground EP maar die track ging ook al nergens over. snap dit niet van Q-dance dit wil blutonium boy nog nie eens releasen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:49 
 

Dikke rawcore dit
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle