Ja, alleen die 2e zin was ik niet helemaal zeker over. Maar die tekst slaat dus werkelijk nergens op.Daveytl wrote:Somebody's got to say: this isn't right.Dakpan wrote:Wat zeggen die vocals in NCB nou? Want volgens mij zijn ze zo random als wat.
Because everybody else is saying: it's morning in America.
It's fucking midnight, man!
(Dat had jij er denk ik ook al wel van begrepen)
Slaat gewoon op het tijdverschil tussen Amerika & hier![]()
Vind het wel een geinige tekst, en klinkt op een of andere manier wel duister.
Related topics
- View the latest post: Crypsis vs. B-Front @ Thrillogy 2012
- View the latest post: B-Front vs. Frontliner @ Thrillogy 2011
- View the latest post: B-Front @ Thrillogy Megamix
- View the latest post: B-Front Tribute Mix - The Elektrifying Sounds of B-Front (Full 8 Hours)
- View the latest post: B-Front @ X-Qlusive B-Front
Active topics in Hardstyle
Moderators
Haha had ik nog niet eens door
Vind het best grappig en het klinkt inderdaad best duister
Edit: Wtf ik had niet eens door dat deze vandaag al uitkwam
Gelijk NCB aanschaffen!
Vind het best grappig en het klinkt inderdaad best duister
Edit: Wtf ik had niet eens door dat deze vandaag al uitkwam
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Its fucking midnight!!!!
Wat een track!
-
DHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2008
- last seen Mar 2012
Die Edit doet het hem voor mij echt niet, net als de Dp remix.. origineel beide veel krachtiger.
Ben dr nog niet uit welke ik beter vind
Face The Truth of Night Colours Black.. Die andere 2 zijn sowieso veel minder..
Face the Truth, erg jammer...
Weer precies het zelfde trucje van 'm wat me juist zo begint te vervelen...
Weer precies het zelfde trucje van 'm wat me juist zo begint te vervelen...
Die remix van Neophobia valt me toch wel erg lekker in de smaak!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Favorieten zijn toch wel NCB en FTT. Vooral die 2de ben ik pas echt gaan waarderen toen ik hem live hoorde 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Zeker! verrassend lekker!Teknizion wrote:Die remix van Neophobia valt me toch wel erg lekker in de smaak!
Check je bronnen anders ff.p-stylez wrote:eindelijk is dit naar buiten gebracht! volgens mijn bron komen er trouwens 8 (die met Crypsis komt niet op fusion) tracks in 2 weken(zelfde idee als noisecontrollers e.p met unbroken, astral etc)
Inderdaad, die REDo houdt heel erg in ten opzichte van het origineel. Erg zonde.dj bassjunky wrote:Die Edit doet het hem voor mij echt niet, net als de Dp remix.. origineel beide veel krachtiger.
-
S
- 5 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Zeker lekkere release!
Haha echt he. Voortaan niet zo fancy doen PatrickDakpan wrote:Check je bronnen anders ff.p-stylez wrote:eindelijk is dit naar buiten gebracht! volgens mijn bron komen er trouwens 8 (die met Crypsis komt niet op fusion) tracks in 2 weken(zelfde idee als noisecontrollers e.p met unbroken, astral etc)
Gaat niet gebeuren. Maar goed, ik ben echt verliefd geworden op Face The Truth. Vond hem eerst niet zo vet, maar die vocals, midintro, sounds en kicks zijn echt heerlijk.
Die 'langzame' melodie begint ook aardig te wennen hier.
Volgens mij gaat het niet over het tijdsverschil, maar over de spreekwoordelijke ochtend en middernacht.Dakpan wrote:Ja, alleen die 2e zin was ik niet helemaal zeker over. Maar die tekst slaat dus werkelijk nergens op.Daveytl wrote:Somebody's got to say: this isn't right.Dakpan wrote:Wat zeggen die vocals in NCB nou? Want volgens mij zijn ze zo random als wat.
Because everybody else is saying: it's morning in America.
It's fucking midnight, man!
(Dat had jij er denk ik ook al wel van begrepen)
Slaat gewoon op het tijdverschil tussen Amerika & hier![]()
Vind het wel een geinige tekst, en klinkt op een of andere manier wel duister.
Waarom dan de toevoeging 'in America'?
Zonder 'in America' had ik dat idd ook gedacht, maar nu begrijp ik hem op die manier nniet helemaal.
Zonder 'in America' had ik dat idd ook gedacht, maar nu begrijp ik hem op die manier nniet helemaal.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Face The Truth vond ik in het begin al vet, en nu zelfs nog meer, wat is deze man toch geniaal met zijn producing skills 
Vind de REDo een stuk minder dan het orgineel, Night Colours Black niet verkeerd maar ook niet echt een track waar ik van sta te springen (al hoewel dat op een feestje wel goed zal komen denk
). Face the Truth ook zeker geen verkeerde plaat, vind de vocals in de mid-intro en outro wel een beetje storend, maar das een klein detail. En die Neophobia Remix, wat een bagger track zeg, orgineel had een veel duisterder sfeertje en die kicks gingen gruwelijk hard. Deze versie faalt op alle fronten. alles bij elkaar een wat mindere release van B-Front IMO
Allemaal dankzij jouRik wrote:Laat symphonic sound sws maar liggen
-
B
HahaDiedjuhh wrote:Hopelijk Nomansland, heeft mij een half jaar geleden eens gezegd dat hij die nog als free release zou weg geven
Zo wachten we ook allemaal nog steeds braaf op Dark Arts en Fanatics (jaja gelekt), en de nieuwe versie daarvan die Ran-D zou gaan maken. Altijd fijn dat soort dingen.bloemkool wrote:HahaDiedjuhh wrote:Hopelijk Nomansland, heeft mij een half jaar geleden eens gezegd dat hij die nog als free release zou weg geven
En op Symphonic Sound wacht ik ook nog.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Daveytl wrote:Allemaal dankzij jouRik wrote:Laat symphonic sound sws maar liggen