Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Deetox @ Vol Gas met Frans! 10-10-2015:
http://www28.zippyshare.com/v/CB8bEojY/file.html

Tracklist:
Deetox Ft. Lange Frans - Het Land Van
Prefix & Density - Just A Memory
Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts No Glory
Digital Punk - Revelation
Dark Pact - I Don't Care
Titan & Frequencerz - Getting Off
Phuture Noize - Terrordome
Alpha2 - Sick MF (Deetox Remix)
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Net geluisterd in de auto, was lekker setje hoor :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Net kunnen luisteren op werk in de auto. Fijn lijstje, voor Deetox misschien wel aan softe/opbouwende kant (voor zo ver je dit soft kan noemen), maar dat snap ik wel voor een set op SlamFM. Desondanks nog steeds een behoorlijke beukset, iets wat je niet 1 2 3 van een andere hardstyle dj hoort op de radio.

En dit klinkt dan gelijk veel lulliger dan het bedoelt is, maar ik dacht al dat die plaat met lange frans de opener zou zijn en daarna die nieuwe van P&F zou komen, al moet ik zeggen dat ik het meer logisch dan voorspelbaar was :P
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
Kan nu niet luisteren maar zit de tweede climax van Just A Memory er bij?

EDIT: heerlijke set dit :)
Last edited by wootum on 12 Oct 2015 18:59, edited 1 time in total.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
wootum wrote:Kan nu niet luisteren maar zit de tweede climax van Just A Memory er bij?
Ja. Lekker setje trouwens. :)
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Fijn setje, defqon anthem ligt me ook steeds beter :loving:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Lekker setje, raw maar toch euforisch en geen herrie :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
DL22 wrote:Lekker setje, raw maar toch euforisch en geen herrie :thumbup:
Yep mee eens, goed gekozen. Niet te eng voor de radio gemaakt.
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
b-plan wrote:Fijn setje, defqon anthem ligt me ook steeds beter :loving:
Vond het anthem eerst niet zoveel, nu ook wel echt gaan waarderen.

Prima setjes trouwens, Deetox kiest leuke harde melodieuze plaatjes uit :)
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Lekker setje! Land van is ook een erg fijne track, alleen lijkt wel of de melo en de kick niet echt goed samenlopen , alsof de kick net iets te vroeg inkomt met de melo of andersom.
Kan ook aan me gehoor liggen misschien hoor ik het niet goed :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rawbin wrote: En dit klinkt dan gelijk veel lulliger dan het bedoelt is, maar ik dacht al dat die plaat met lange frans de opener zou zijn en daarna die nieuwe van P&F zou komen, al moet ik zeggen dat ik het meer logisch dan voorspelbaar was :P
Best logisch ook, iedereen die niet bekend is denkt huh wat is deze lange franszzzzzz en blonde dianaaszz die ga ik eventjes checken. Als je met de Terrordome begint zit de helft al voor de eerste climax bij Mattie en Wietze.
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
CiRiXxX wrote:Lekker setje! Land van is ook een erg fijne track, alleen lijkt wel of de melo en de kick niet echt goed samenlopen , alsof de kick net iets te vroeg inkomt met de melo of andersom.
Interessant verhaal man.. Alleen een beetje raar dat je het zo nodig vind om het melodie kick verhaaltje hier te plaatsen als hetzelfde verhaaltje overduidelijk ook wordt besproken hier: Deetox & Lange Frans - Het Land Van (Q123) (page 2) :/

OT: Heerlijk setje! :D
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Goede melodieuze platen uitgekozen die ook wat steviger zijn, netjes! Prima setje voor Slam, maar ook gewoon prima platen voor op een feest :)

@hierboven, wat een kansloze post zeg.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Leuke platenkeuze!
pim0412 wrote:Goede melodieuze platen uitgekozen die ook wat steviger zijn, netjes! Prima setje voor Slam, maar ook gewoon prima platen voor op een feest :)
K
alexxie wrote:
wootum wrote:Kan nu niet luisteren maar zit de tweede climax van Just A Memory er bij?
Ja.
Welke 2e climax dan?
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
SvonD wrote:
CiRiXxX wrote:Lekker setje! Land van is ook een erg fijne track, alleen lijkt wel of de melo en de kick niet echt goed samenlopen , alsof de kick net iets te vroeg inkomt met de melo of andersom.
Interessant verhaal man.. Alleen een beetje raar dat je het zo nodig vind om het melodie kick verhaaltje hier te plaatsen als hetzelfde verhaaltje overduidelijk ook wordt besproken hier: Deetox & Lange Frans - Het Land Van (Q123) (page 2) :/

Misschien omdat ik het hele verhaal bij die track zelf niet gevolgd heb? Dus leuk dat je overduidelijk weet hoe je een link moet plaatsen naar een ander verhaal , miss verder even nadenken voordat je jezelf voorbij praat :thumbup:
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
CiRiXxX wrote:
SvonD wrote:

Misschien omdat ik het hele verhaal bij die track zelf niet gevolgd heb? Dus leuk dat je overduidelijk weet hoe je een link moet plaatsen naar een ander verhaal , miss verder even nadenken voordat je jezelf voorbij praat :thumbup:
Excuses hoor, bedoelde het voor de rest ook niet slecht ofzo..
Ging er inderdaad al van uit dat je het andere gedeelte wel gewoon gevolgd had aangezien je er zelf nota bene in gereageerd had, No offense verder :)
J
leuke lijst deetox! :)
C
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
SvonD wrote: No offense verder :)
:thumbup: