Hele opbouw wekt mijn interesse en dan die kicks
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Die kicks? Dat kan toch gewoon echt niet.
Dit moet zowat het slechtste zijn wat ik sinds lange tijd heb gehoord van professionele producers.
Dan heb je ook wel 2 ontzettend inspiratieloze DJ's die een collab gaan doen.. Dit kwam natuurlijk ook weer voorbij in Unleashed, want Kronos.. 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Wat een kut kicks.
Dit vind ik echt enorm overdreven, dan heb jij echt niet veel mee gekregen afgelopen jarenDL22 wrote:Dit moet zowat het slechtste zijn wat ik sinds lange tijd heb gehoord van professionele producers.
Ik vind het helemaal geen slecht plaatje, vind het een stuk leuker geworden dan wat ik had verwacht bij die twee namen. Geen sounds die ik al 100 miljoen keer gehoord heb ofzo. (als in, simpele kick screech track o.i.d)
Vind het ook absoluut niet geweldig, maar 'slechtst wat ik in lange tijd gehoord heb' ben ik het absoluut neit mee eens.
"One of my favourite tracks of the moment" - Digital Punk.Hardstylistic wrote:Dan heb je ook wel 2 ontzettend inspiratieloze DJ's die een collab gaan doen.. Dit kwam natuurlijk ook weer voorbij in Unleashed, want Kronos..
Toen wist ik al genoeg
The prophet, hard attakk, helft van warface zn soloplaten op het album. Dan vind ik dit toch wel meevallen hahaDL22 wrote:Dit moet zowat het slechtste zijn wat ik sinds lange tijd heb gehoord van professionele producers.
Ik vind die eerst drop nog best wel leuk. Zit in ieder geval een beetje tempo in. Kronos z'n plaatjes kan ik, in tegenstelling tot velen (hier), meestal sowieso wel waarderen. Beetje lomp, maar meestal wel leuke sound en binnen zijn stijltje creatief bedacht (qua opbouw, vocals en context).
Hahaha, die Digital Punk is het natuurlijk ook helemaal kwijt.Chroman wrote:"One of my favourite tracks of the moment" - Digital Punk.Hardstylistic wrote:Dit kwam natuurlijk ook weer voorbij in Unleashed, want Kronos..
Toen wist ik al genoeg