DL22 schreef:
Dit moet zowat het slechtste zijn wat ik sinds lange tijd heb gehoord van professionele producers.
Dit vind ik echt enorm overdreven, dan heb jij echt niet veel mee gekregen afgelopen jaren
Ik vind het helemaal geen slecht plaatje, vind het een stuk leuker geworden dan wat ik had verwacht bij die twee namen. Geen sounds die ik al 100 miljoen keer gehoord heb ofzo. (als in, simpele kick screech track o.i.d)
Vind het ook absoluut niet geweldig, maar 'slechtst wat ik in lange tijd gehoord heb' ben ik het absoluut neit mee eens.