Wat een gezwets, die gasten hebben vanaf het begin duidelijk vertelt hoe de rolverdeling is. 1 van de weinige acts met ghostproducers die met een duidelijk statement vertelt hebben hoe de vork in de steel zit.JRDMK5 wrote:Het lijkt erop dat niemand wilt weten wie nu daadwerkelijk zijn tracks maakt.
Related topics
- View the latest post: Malice ft. Tha Watcher - Retaliate (Official Retaliate 2017 Anthem) (GBD210)
- View the latest post: Radical Redemption & Digital Punk ft. Alee - Another Dimension (MINUS171)
- View the latest post: Digital Punk & Radical Redemption ft. Alee - Poisoned by Society (UR039)
- View the latest post: Angerfist - Retaliate (Radical Redemption Remix)
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Kiloknaller wrote:Ja dat zal 't zijn! Kom maar f'kes wisselen pietertjeJRDMK5 wrote:Het lijkt erop dat niemand wilt weten wie nu daadwerkelijk zijn tracks maakt.
Hou dan ook gewoon je mond als je van niks weetJRDMK5 wrote:Bij geen enkel heb ik nog geen idee gehad wat de rolverdeling is.
OT: Vind de vocals helaas niets, voornamelijk door Alee
Wat vind je niet goed aan die vocals dan?yowan wrote:Hou dan ook gewoon je mond als je van niks weetJRDMK5 wrote:Bij geen enkel heb ik nog geen idee gehad wat de rolverdeling is.
OT: Vind de vocals helaas niets, voornamelijk door Alee
-
GHardtraxxer
- 102 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
Dat maakt vocals nog niet per definitie goed.Cemba_ wrote: Wat vind je niet goed aan die vocals dan?Ik denk dat deze vocals, na een tijdje, door iedereen mee geschreeuwd gaat worden....
Nee, maar wat is er niet goed aan dan? Ben oprecht benieuwdGta Ripper wrote:Dat maakt vocals nog niet per definitie goed.Cemba_ wrote: Wat vind je niet goed aan die vocals dan?Ik denk dat deze vocals, na een tijdje, door iedereen mee geschreeuwd gaat worden....
een kut mc(kut stem), weet ik veelCemba_ wrote:Nee, maar wat is er niet goed aan dan? Ben oprecht benieuwdGta Ripper wrote:Dat maakt vocals nog niet per definitie goed.Cemba_ wrote: Wat vind je niet goed aan die vocals dan?Ik denk dat deze vocals, na een tijdje, door iedereen mee geschreeuwd gaat worden....
best wel vet deze, drive genoeg alleen vind ik die stem niet altijd helemaal fijn klinken
haha okeoke dat is duidelijkyowan wrote:een kut mc(kut stem), weet ik veelCemba_ wrote:Nee, maar wat is er niet goed aan dan? Ben oprecht benieuwdGta Ripper wrote:
Dat maakt vocals nog niet per definitie goed.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Klinkt vet! 
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
*probeert een grap te bedenken*Zak Met Brood wrote:2de qlimax
Die kicks irriteren me een beetje.. klinken niet fijn.
View on SoundCloud
Aangezien hij in de One Man Army take over zit zal hij op het album komen. Deze kan dus dicht.
Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??) (page 12)
Aangezien hij in de One Man Army take over zit zal hij op het album komen. Deze kan dus dicht.
Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??) (page 12)