Kicks vindt ik toch klein beetje tegenvallen in HD, klinken beetje rommelig en de kickrolls komen niet zo lekker door alsof het een beetje stottert en die pitch kicks zijn niet zo fijn, die screech daarin tegen klinkt wel lekkerder dan verwacht, alsnog erg benieuwd naar meer! Ik vind dat RR de laatste tijd echt goed bezig is
Wow vind dit stelletje van radical wel wat leuker dan de laatste paar nummers. Kick lijkt trouwens best wel op die van atmozfears in singularity. Zegt wel weer iets over de productie skills van atmozfears.
Hij had gister een preview op Snapchat gezet met een of ander zieke FX-kick of een geluidje achter z'n kick. Klonk echt intens vet. Volgens mij ging dat over deze plaat.
TiMOTHYb wrote:Hij had gister een preview op Snapchat gezet met een of ander zieke FX-kick of een geluidje achter z'n kick. Klonk echt intens vet. Volgens mij ging dat over deze plaat.
Ik zal hem straks even rippen en HQ/HD optimizen, en zal hem dan uploaden op mijn TheharderstylersZZSz Youtube account zodat ik lekker geld kan verdienen over de rug van ome Joe.
Klinkt wel leuk trouwens Beetje het stijltje van het eerste album maar dan in een beter jasje.
0:31, 0:33, 0:37, 0:43, 0:45 en zo zitten er nog wat meer later in, maar het zijn maar enkele kicks tussendoor die pitchen maar het stoort mij een klein beetje.
TiMOTHYb wrote:Ik zal hem straks even rippen en HQ/HD optimizen, en zal hem dan uploaden op mijn TheharderstylersZZSz Youtube account zodat ik lekker geld kan verdienen over de rug van ome Joe.
TiMOTHYb wrote:Ik zal hem straks even rippen en HQ/HD optimizen, en zal hem dan uploaden op mijn TheharderstylersZZSz Youtube account zodat ik lekker geld kan verdienen over de rug van ome Joe.
Twijfelde eerst erg of ik wel naar z'n album release party moet gaan, maar ben eigenlijk wel om. Zoveel goede nummers de laatste tijd, Joey is zeker gegroeid als producer zijnde