Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Nee maar serieus, dat Ameno was precies hetzelfde verhaal. Mensen die er hard op gaan, ook van hier, en steeds juist die track terug laten komen, terwijl de rest niet anders is dan 90% in de stijl. Ik zal het er nooit zelf in horen, maar wil wel iig snappen waarom juist die tracks zo meer aanslaan dan de rest van die zooi.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
M.i. is het allemaal hetzelfde truckje. En in sommige gevallen, bijvoorbeeld deze, wordt er een verwoede poging gedaan om toch te variëren. Dat levert in dit geval inderdaad een plaat op met twee verschillende delen die vrij weinig met elkaar van doen hebben. Ook hier geldt weer; wat moet je ervan verwachten. Hoeveel muzikaal talent (anders dan op knopjes duren en de meest felle schreech tevoorschijn toveren) hebben deze producers? Kunnen ze een degelijke melodie fabriceren?
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Ik meen gelezen te hebben op de fb pagina van DT, dat ze van melodie én hard houden, maar niet melodie én hard gecombineerd op één stuk.

Vandaar dat de track dus eigenlijk 2 delen lijkt te zijn.

Als de hele set rammen is dan is dat zo standaard. Een track als deze brengt even wat sfeer met zich mee, en maakt het zo iets diverser naar mijn mening. (ook al draaien ze hem elke set)
Donateur
last seen Aug 2024
Ik kan zo 1 2 3 niet een DT track met een goeie melodie (in de climax) opnoemen. Jij wel?
Hardtraxx Addict
TiMOTHYb wrote:Ik kan zo 1 2 3 niet een DT track met een goeie melodie (in de climax) opnoemen. Jij wel?
Dat is het hem juist, dat zeg ik ook.
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
TiMOTHYb wrote:Ik kan zo 1 2 3 niet een DT track met een goeie melodie (in de climax) opnoemen. Jij wel?
Begrijpend lezen :whistle:
Donateur
last seen Aug 2024
Basxt wrote:
Dat is het hem juist, dat zeg ik ook.
Je bedoelt dat ze van melodie houden maar dat niet kunnen produceren omdat het ook altijd hard moet zijn?
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Lijkt me meer dat ze bedoelen dat ze melodische gedeeltes en harde gedeeltes in hun tracks willen, maar dat kunnen/willen ze dus niet tegelijk.
Hardtraxx Addict
tacoboy26 wrote:Lijkt me meer dat ze bedoelen dat ze melodische gedeeltes en harde gedeeltes in hun tracks willen, maar dat kunnen/willen ze dus niet tegelijk.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 11 days ago

korte edit? live wel een stuk fijner denk ik
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 11 days ago

videoklip
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2014
last seen May 2016
hahaha hou op hoor :lol:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Partyraiser & Destructive Tendencies - Sound Becomes One (PRR013A)

Label: Partyraiser Records
WEB release: 14/08/2015

Tracks:
01. Partyraiser & Destructive Tendencies - Sound Becomes One

Samples:

Bron:
https://www.hardtunes.com/albums/partyr ... s-one/4201
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst :P
T
New member
5 posts member since 2015
last seen Nov 2017
Eerlijk gezegd vind ik dit nummer nergens over gaan, zoals hier al gezegd is geweest zit je me 2 stukken in de break die totaal niet aansluiten bij de rest van de track om maar te zwijgen over hoe slecht de break an sich al is :), en daarbij dan nog eens een saai kickgedeelte.

Gewoon weer een zwaar overrated track in de "uptempo" scene...
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Begin stuk duurt me veel te lang, daarna is het op zich wel lekker maar erg standaard en dan nog die clip :/ gedeelte op Dominator ziet er leuk uit, maar wat ervoor zit met die begrafenis enzo, ik heb daar persoonlijk helemaal niks mee!