Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar serieus, dat Ameno was precies hetzelfde verhaal. Mensen die er hard op gaan, ook van hier, en steeds juist die track terug laten komen, terwijl de rest niet anders is dan 90% in de stijl. Ik zal het er nooit zelf in horen, maar wil wel iig snappen waarom juist die tracks zo meer aanslaan dan de rest van die zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M.i. is het allemaal hetzelfde truckje. En in sommige gevallen, bijvoorbeeld deze, wordt er een verwoede poging gedaan om toch te variëren. Dat levert in dit geval inderdaad een plaat op met twee verschillende delen die vrij weinig met elkaar van doen hebben. Ook hier geldt weer; wat moet je ervan verwachten. Hoeveel muzikaal talent (anders dan op knopjes duren en de meest felle schreech tevoorschijn toveren) hebben deze producers? Kunnen ze een degelijke melodie fabriceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik meen gelezen te hebben op de fb pagina van DT, dat ze van melodie én hard houden, maar niet melodie én hard gecombineerd op één stuk.

Vandaar dat de track dus eigenlijk 2 delen lijkt te zijn.

Als de hele set rammen is dan is dat zo standaard. Een track als deze brengt even wat sfeer met zich mee, en maakt het zo iets diverser naar mijn mening. (ook al draaien ze hem elke set)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan zo 1 2 3 niet een DT track met een goeie melodie (in de climax) opnoemen. Jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik kan zo 1 2 3 niet een DT track met een goeie melodie (in de climax) opnoemen. Jij wel?

Dat is het hem juist, dat zeg ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 08:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik kan zo 1 2 3 niet een DT track met een goeie melodie (in de climax) opnoemen. Jij wel?


Begrijpend lezen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik kan zo 1 2 3 niet een DT track met een goeie melodie (in de climax) opnoemen. Jij wel?

Dat is het hem juist, dat zeg ik ook.

Je bedoelt dat ze van melodie houden maar dat niet kunnen produceren omdat het ook altijd hard moet zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me meer dat ze bedoelen dat ze melodische gedeeltes en harde gedeeltes in hun tracks willen, maar dat kunnen/willen ze dus niet tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tacoboy26 schreef:
Lijkt me meer dat ze bedoelen dat ze melodische gedeeltes en harde gedeeltes in hun tracks willen, maar dat kunnen/willen ze dus niet tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/PartyraiserOff ... =2&theater
korte edit? live wel een stuk fijner denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


videoklip
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 08:20 
 
Hardtraxxer

hahaha hou op hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser & Destructive Tendencies - Sound Becomes One (PRR013A)

Label: Partyraiser Records
WEB release: 14/08/2015

Tracks:
01. Partyraiser & Destructive Tendencies - Sound Becomes One

Samples:


Bron:
https://www.hardtunes.com/albums/partyr ... s-one/4201
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 10:31 
 
Hardtraxx Newbie

Eerlijk gezegd vind ik dit nummer nergens over gaan, zoals hier al gezegd is geweest zit je me 2 stukken in de break die totaal niet aansluiten bij de rest van de track om maar te zwijgen over hoe slecht de break an sich al is :), en daarbij dan nog eens een saai kickgedeelte.

Gewoon weer een zwaar overrated track in de "uptempo" scene...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Begin stuk duurt me veel te lang, daarna is het op zich wel lekker maar erg standaard en dan nog die clip :/ gedeelte op Dominator ziet er leuk uit, maar wat ervoor zit met die begrafenis enzo, ik heb daar persoonlijk helemaal niks mee!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore