V
Hardtraxxer
67 posts member since 2014
last seen Feb 2017
Hallo allemaal,

hierbij m'n remix van Zygoma - Fall Silently :) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
ik vind die kick zo geweldig, ik kan hem zo achterlijk hard zetten en vervormen of clippen? totaal niet
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
jeffrey2107 wrote:ik vind die kick zo geweldig, ik kan hem zo achterlijk hard zetten en vervormen of clippen? totaal niet
Is dat positief :$ ?
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
Vincent227 wrote:
jeffrey2107 wrote:ik vind die kick zo geweldig, ik kan hem zo achterlijk hard zetten en vervormen of clippen? totaal niet
Is dat positief :$ ?
ik vind van wel, ik heb er vaak last van dat de melodie te zacht is en als ik de track harder ga zetten dat de kick gaat kutten en dat heeft deze dan weer niet.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Waarom staat ie bij gratis tracks als ie niet te downloaden is? :(
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
@jeffrey2107
Oke :) Heel erg bedankt voor je compliment! ^^

@Mitzinator

Ik heb het gefixed, ik dacht dat ik namelijk deze optie al had aangezet, tijdens het uploaden :oh: Sorry!
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Vind de kick op z'n 'mainpitch' (noem t maar ff zo) echt heerlijk klinken. Maar zodra die gaat pitchen lijkt hij iets te verliezen in zijn karakter dat hij op de mainpitch heeft. Persoonlijk vind ik deze kick denk ik het beste klinken als hij niet pitched :).

Alles klinkt verder prima :) !
V
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
M Unic wrote:Vind de kick op z'n 'mainpitch' (noem t maar ff zo) echt heerlijk klinken. Maar zodra die gaat pitchen lijkt hij iets te verliezen in zijn karakter dat hij op de mainpitch heeft. Persoonlijk vind ik deze kick denk ik het beste klinken als hij niet pitched :).

Alles klinkt verder prima :) !
Dankjewel man! :) Ik werk dagelijks aan me kick, om hem te verbeteren! Dus ik zal verder gaan met tweaken!

Nogmaals bedankt!