Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks, sfeer pakt me niet en die saxofoon vind ik irritant.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Deze plaat kut je of helemaal geweldig vinden, of helemaal kut. Middenweg kan niet volgens mij
Ik vind hem niet leuk iig
Niet leuk vinden maakt het geen kut plaatUltraterrorloudsound wrote:Deze plaat kut je of helemaal geweldig vinden, of helemaal kut. Middenweg kan niet volgens mij![]()
Komt doordat dat sax element zo belangrijk is. Als je dat kut vindt is het lastig om de plaat te waarderen. Door de climax hoeft van mij echt niet, net zoals (in veel gevallen) zang.
Heerlijke track blijft het
Vind in veel gevallen zang door de climax heen ook erg storend. Maar de sax in de tweede climax zie ik hier juist als een goede toevoeging.TiMOTHYb wrote:Komt doordat dat sax element zo belangrijk is. Als je dat kut vindt is het lastig om de plaat te waarderen. Door de climax hoeft van mij echt niet, net zoals (in veel gevallen) zang.
Ik neem m'n woorden terug. Wat een fantastische plaat! Heerlijk die saxo en een zomerse melodie. Top 3 van het jaar in ieder geval, maar of hij verkozen mag worden tot mijn TOTY, is nog even de vraag.
Joey wrote:Ik vind hem niks zo met die saxofoon.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Als er daadwerkelijk instrumenten worden gebruikt (zoals dus een saxofoon of bijv. elektrische gitaar) om een track te maken is dat altijd een dikke plus voor mij. Hierin is de saxofoon echt perfect verwerkt. Heerlijke zomerse plaat!
Zo chill is deze. Heerlijk zomergevoel en die saxofoon maakt het nog veel zweveriger.
Broken Balance wrote:Zo chill is deze. Heerlijk zomergevoel en die saxofoon maakt het nog veel zweveriger.
Echt een bizar lekker nummer, geweldig gewoon 
-
S
Heel erg fijne plaat
melodie, sounds alles
9,5