Nooooo
, niet langzamer was juist perfect eerst imo
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
S
-
J
Vet 
Zelf pitchen is ook helemaal geen optie namelijk...sandervanbruggen wrote:Nooooo, niet langzamer was juist perfect eerst imo
Dat zijn me toch een paar krachtige kicks zeg! En klinkt niet eens zo geforceerd. 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zo he, wat een prima kick in eens! Ik heb al een tijdje niets meer van radical geluisterd. Maar dit klinkt echt vet! vooral nu ook met een prima kick ipv een kraakje met snare
-
S
Jawel maar daar heb ik live geen pepernoot aan.Steffnov wrote:Zelf pitchen is ook helemaal geen optie namelijk...sandervanbruggen wrote:Nooooo, niet langzamer was juist perfect eerst imo
Live gaat het altijd sneller... ooit een radical set gehoord op 150 bpm?
*plaatje met facepalm*sandervanbruggen wrote:Jawel maar daar heb ik live geen pepernoot aan.Steffnov wrote:Zelf pitchen is ook helemaal geen optie namelijk...sandervanbruggen wrote:Nooooo, niet langzamer was juist perfect eerst imo
klinkt weer lekker in hq, live helaas wel altijd een zeer diepe zucht wanner dat stukje met ''The Message of Holy Redemption'' komt
-
S
Hahah godverdomme ik wist dat je daar mee zou komenPaultheone wrote:Hee daar heb ik er 1 van!
'Op een professionele manier reageren', kunnen 2 andere DJ's i.v.m. een zeer recent media-relletje toch nog wel heel erg veel van leren, terwijl die 2 al eeuwen volle kracht meedraaien in tegenstelling tot RR.Qlown wrote:Baas.iemand die een professionele manier reageert, zo hoort het.
OT: Bombastische sound geeft bijna altijd wel een gave sfeer aan een plaat, mits alles er om heen ook goed klinkt en er bij past. Maar dat kan RR wel fixen!:D
'Op een professionele manier reageren', kunnen 2 andere DJ's i.v.m. een zeer recent media-relletje toch nog wel heel erg veel van leren, terwijl die 2 al eeuwen volle kracht meedraaien in tegenstelling tot RR.Qlown wrote:Baas.iemand die een professionele manier reageert, zo hoort het.
OT: Bombastische sound geeft bijna altijd wel een gave sfeer aan een plaat, mits alles er om heen ook goed klinkt en er bij past. Maar dat kan RR wel fixen!:D
Dit is wel mijn favoriet van al zijn nieuwe tracks.
Redemption is niet alleen zijn naam, het heeft ook gewoon een betekenis in het Engels. Holy redemption is dus gewoon heilige verlossing, iets wat in de kerk vaak gebruikt wordt. (denk ik)yowan wrote:message of the holy redemption![]()
![]()
![]()
![]()