Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Set van het weekend voor mij, wat een prachtige tracklist :worship:
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Steffnov wrote: Memento, Live The Moment, The Human Soul
:loving:
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Basshunterzz wrote:Deze set :worship:

Wel even het grootste baalmoment ooit. Altijd al gehoopt dat iemand de Technoboy Remix van Rock Civilization op de DQ main met het zonnetje erbij zouden draaien. Drie keer raden wie er net op de WC staat toen die melodie erin kwam :cry:

Afgeknepen en een sprintje getrokken? :D
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024

Wel even het grootste baalmoment ooit. Altijd al gehoopt dat iemand de Technoboy Remix van Rock Civilization op de DQ main met het zonnetje erbij zouden draaien. Drie keer raden wie er net op de WC staat toen die melodie erin kwam :cry:
Volgens mij heb ik deze ook gemist. Was mijn eerste hardstyle nummertje ooit. :cry:
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
Lenny wrote:

Volgens mij heb ik deze ook gemist. Was mijn eerste hardstyle nummertje ooit. :cry:
Mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ben wel benieuwd wat daar heeft gestaan? :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lenny wrote:Ben wel benieuwd wat daar heeft gestaan? :P
Iets onbenulligs waarschijnlijk.
K
Lenny wrote:Ben wel benieuwd wat daar heeft gestaan? :P
Iets met zielige reacties om dat kut mainstream softe bagger nummer.. zoiets xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik denk iets met kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen
J
hij vond het raar dat mensen emotioneel werden van hardstyle met melodie en die mensen vond ie raar,iets minder aardig verteld dan
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ongeveer: "haha, kijk ze eens emotioneel zijn om een HS lietje"
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik word emotioneel van hem :/
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lenny wrote:

Vind die track dus echt heel saai, nouja, dat lento stuk is wel leuk voor d afwisseling, maar die melodie pakt me echt niet. Nooit gedaan ook. Maar wel top dat ze hem draaien, is een heel aparte plaat, en brengt me weer een beetje terug naar Qlimax 2009 :loving:
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 12 days ago
:loving:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Wat een ongelovelijke bazenset is dit!!
Ontzettend jammer dat ze niet op de Zaterdag stonden en ik dit thuis vanaf de bank heb mee moeten maken :(

Deze mannen staan echt met stip op 1 als het gaat om de mainstream Hardstyle kant wat mij betreft!
Met hun producties kunnen ze tegenwoordig moeiteloos mee met een Noisecontrollers of Wildstylez, maar met hun sets maken ze echt verschil tegenover vrijwel de rest van de scene.
Niet alleen hun eigen tracks met af en toe een bekend hitje van een paar jaar terug, maar ook gewoon totaal onverwachte tracks tevoorschijn halen!
Keer op keer weer genieten! :love:
D
Hardtraxxer
last seen 7 days ago
Vitality wrote:Wat een ongelovelijke bazenset is dit!!
Ontzettend jammer dat ze niet op de Zaterdag stonden en ik dit thuis vanaf de bank heb mee moeten maken :(

Deze mannen staan echt met stip op 1 als het gaat om de mainstream Hardstyle kant wat mij betreft!
Met hun producties kunnen ze tegenwoordig moeiteloos mee met een Noisecontrollers of Wildstylez, maar met hun sets maken ze echt verschil tegenover vrijwel de rest van de scene.
Niet alleen hun eigen tracks met af en toe een bekend hitje van een paar jaar terug, maar ook gewoon totaal onverwachte tracks tevoorschijn halen!
Keer op keer weer genieten! :love:

Eens! Hun setjes maken het verschil tegenwoordig op een feest of festival! Waar de menigte voorspelbaar draait weten hun elke keer weer een verrassende set neer te zetten! :cool:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
K
Deze ga ik heel, maar dan ook echt héél vaak terugkijken :love: :love:
D
Hardtraxxer
last seen 7 days ago
Kiloknaller wrote:Deze ga ik heel, maar dan ook echt héél vaak terugkijken :love: :love:

Same here!! (L) (L) Zo jammer dat ik er niet bij was :cry:

En deze set is overtreft echt ruimschoots de set van de 'legends' xd
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
dennisje030 wrote:
Kiloknaller wrote:Deze ga ik heel, maar dan ook echt héél vaak terugkijken :love: :love:

Same here!! (L) (L) Zo jammer dat ik er niet bij was :cry:
+ 2 :yay: Ga toch al ruim 12 jaar naar feesten maar deze set + alles eromheen, staat aardig hoog in mijn top 5 vetste feestmomenten ever :worship:
D
Hardtraxxer
last seen 7 days ago
Hopen dat ze ook maar zo'n setje wegzetten op Decibel :$