Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Set van het weekend voor mij, wat een prachtige tracklist :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:44 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Memento, Live The Moment, The Human Soul


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 18:21 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Deze set :worship:

Wel even het grootste baalmoment ooit. Altijd al gehoopt dat iemand de Technoboy Remix van Rock Civilization op de DQ main met het zonnetje erbij zouden draaien. Drie keer raden wie er net op de WC staat toen die melodie erin kwam :cry:



Afgeknepen en een sprintje getrokken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Deze set :worship:

Wel even het grootste baalmoment ooit. Altijd al gehoopt dat iemand de Technoboy Remix van Rock Civilization op de DQ main met het zonnetje erbij zouden draaien. Drie keer raden wie er net op de WC staat toen die melodie erin kwam :cry:


Volgens mij heb ik deze ook gemist. Was mijn eerste hardstyle nummertje ooit. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 01:31 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Basshunterzz schreef:
Deze set :worship:

Wel even het grootste baalmoment ooit. Altijd al gehoopt dat iemand de Technoboy Remix van Rock Civilization op de DQ main met het zonnetje erbij zouden draaien. Drie keer raden wie er net op de WC staat toen die melodie erin kwam :cry:


Volgens mij heb ik deze ook gemist. Was mijn eerste hardstyle nummertje ooit. :cry:


Mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ben wel benieuwd wat daar heeft gestaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ben wel benieuwd wat daar heeft gestaan? :P


Iets onbenulligs waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:23 
 

Lenny schreef:
Ben wel benieuwd wat daar heeft gestaan? :P


Iets met zielige reacties om dat kut mainstream softe bagger nummer.. zoiets xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk iets met kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:07 
 

hij vond het raar dat mensen emotioneel werden van hardstyle met melodie en die mensen vond ie raar,iets minder aardig verteld dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer: "haha, kijk ze eens emotioneel zijn om een HS lietje"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 23:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik word emotioneel van hem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Basshunterzz schreef:
Deze set :worship:

Wel even het grootste baalmoment ooit. Altijd al gehoopt dat iemand de Technoboy Remix van Rock Civilization op de DQ main met het zonnetje erbij zouden draaien. Drie keer raden wie er net op de WC staat toen die melodie erin kwam :cry:


Volgens mij heb ik deze ook gemist. Was mijn eerste hardstyle nummertje ooit. :cry:

Vind die track dus echt heel saai, nouja, dat lento stuk is wel leuk voor d afwisseling, maar die melodie pakt me echt niet. Nooit gedaan ook. Maar wel top dat ze hem draaien, is een heel aparte plaat, en brengt me weer een beetje terug naar Qlimax 2009 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 00:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ongelovelijke bazenset is dit!!
Ontzettend jammer dat ze niet op de Zaterdag stonden en ik dit thuis vanaf de bank heb mee moeten maken :(

Deze mannen staan echt met stip op 1 als het gaat om de mainstream Hardstyle kant wat mij betreft!
Met hun producties kunnen ze tegenwoordig moeiteloos mee met een Noisecontrollers of Wildstylez, maar met hun sets maken ze echt verschil tegenover vrijwel de rest van de scene.
Niet alleen hun eigen tracks met af en toe een bekend hitje van een paar jaar terug, maar ook gewoon totaal onverwachte tracks tevoorschijn halen!
Keer op keer weer genieten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 19:56 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Wat een ongelovelijke bazenset is dit!!
Ontzettend jammer dat ze niet op de Zaterdag stonden en ik dit thuis vanaf de bank heb mee moeten maken :(

Deze mannen staan echt met stip op 1 als het gaat om de mainstream Hardstyle kant wat mij betreft!
Met hun producties kunnen ze tegenwoordig moeiteloos mee met een Noisecontrollers of Wildstylez, maar met hun sets maken ze echt verschil tegenover vrijwel de rest van de scene.
Niet alleen hun eigen tracks met af en toe een bekend hitje van een paar jaar terug, maar ook gewoon totaal onverwachte tracks tevoorschijn halen!
Keer op keer weer genieten! :love:



Eens! Hun setjes maken het verschil tegenwoordig op een feest of festival! Waar de menigte voorspelbaar draait weten hun elke keer weer een verrassende set neer te zetten! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:23 
 

Deze ga ik heel, maar dan ook echt héél vaak terugkijken :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:24 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Deze ga ik heel, maar dan ook echt héél vaak terugkijken :love: :love:



Same here!! (L) (L) Zo jammer dat ik er niet bij was :cry:


En deze set is overtreft echt ruimschoots de set van de 'legends' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:31 
 
Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
Kiloknaller schreef:
Deze ga ik heel, maar dan ook echt héél vaak terugkijken :love: :love:



Same here!! (L) (L) Zo jammer dat ik er niet bij was :cry:


+ 2 :yay: Ga toch al ruim 12 jaar naar feesten maar deze set + alles eromheen, staat aardig hoog in mijn top 5 vetste feestmomenten ever :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:37 
 
Hardtraxxer

Hopen dat ze ook maar zo'n setje wegzetten op Decibel :$
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle