Je kan m zelf ook natuurlijk gewoon oppitchen. Dan heb je precies wat er gedraaid is.Jambekkiee wrote:Dankje Headhunterz, voor de valse hoop. Top.
Related topics
- View the latest post: Fedde Le Grand and Nicky Romero featuring Matthew Koma - Sparks (Turn Off Your Mind) (Atmozfears & Audiotricz Remix) (Q076)
- View the latest post: Audiotricz - We Are Audiotricz EP (SCANTRAXX127)
- View the latest post: Audiotricz - Art of Music
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Wildstylez @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Is het misschien iets leuker, maar dan nog vind ik er niks aan. Zit geen enkele drive of iets dergelijks in wat het voor mij interessant maaktiMark wrote:En als je het hokje hardstyle weg haalt, en het gewoon als 'muziek' beoordeelt, wat vind je er dan van?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Build is wel lekker maar de lead in de drop is zo standaard....
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Ligt het aan mij of klinkt dit gewoon ontzettend simpel 
Mwah, simpel zou ik het niet willen noemen, het is absoluut niks voor mij dit, maar kan wel horen dat het allemaal wel goed in elkaar zit!Basshunterzz wrote:Ligt het aan mij of klinkt dit gewoon ontzettend simpel
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Moet dit sowieso niet verplaatst worden? Wil niet weer de hokjes denker uithangen, maar aangezien dit wordt gereleased op Armada en ik het totaal geen Hardstyle vind denk ik dat het hier niet hoort.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dat jij dit geen hardstyle vind betekend niet dat het verplaatst hoeft te wordenBasshunterzz wrote:Moet dit sowieso niet verplaatst worden? Wil niet weer de hokjes denker uithangen, maar aangezien dit wordt gereleased op Armada en ik het totaal geen Hardstyle vind denk ik dat het hier niet hoort.
Heerlijke plaat toch, ondanks het lage BPM. Kan dit wel waarderen! 
-
EHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2012
- last seen Mar 2020
Mij doet ie een beetje denken aan "Booyah" van Showtek (met nog een artiest waar ik niet op kan komen).CiRiXxX wrote:klinkt wel aardig, melodie komt me lichtelijk bekend voor uit een house track weet alleen niet welke
-
S
Afschuwlijk
. Dit is dus eigenlijk alles wat ik niet zoek in hardstyle, dan heb ik nog liever die geforceerde raw platen waar je tenminste nog flink op kan beuken, daar kan ik nog iets mee. Er zit niks geen emotie in zich wat me pakt (en dat is voor mij altijd het belangrijkste in een plaat) maar ook z'n slappe climax dat je (lees ik) er niet op los kan gaan. Dit is nou precies z'n plaat op een feest waarbij ik heb van wat moet ik hier nu mee. 1.0
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Deze staat al dagen op repeat. Wat vet is dit. Ook live een lekkere kneiter waar veel house artiesten mee afsluiten. 
-
S
Ik denk ik onderbouw mijn mening even netjes voor jullie weer met zijn allen boos worden.Bever wrote:Goed verhaal. Lekker kort ook. 8.1
Zal het de volgende keer wel alleen bij 'afschuwlijk
Jambekkiee wrote:Dankje Headhunterz, voor de valse hoop. Top.
Dit is ook geen hardstyle he.sandervanbruggen wrote:Afschuwlijk. Dit is dus eigenlijk alles wat ik niet zoek in hardstyle
Je doet toch ook niet mee aan een voetbalwedstrijd om je vervolgens te bedenken dat je wat anders had verwacht van tennis?