L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dbstf sample.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Het zal allemaal wel dat ze samples gebruiken, maar net als met een kleine pik, is het maar wat je ermee doet (schijnt, ik heb natuurlijk een brandslang die ik als riem kan gebruiken). Aaanyway, wat ze er in dit nummer mee doen vind ik echt heel vet. Ik had nog nooit van ze gehoord, maar dit is een van de lekkerste euforische platen in tijden. Drive, leuke melodie en niet van die kutte house-invloeden.
Last edited by Meph0 on 05 Jan 2015 23:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
BuzzLightyear wrote:Leuk melodisch plaatje. :)
F
Hardtraxxer
439 posts member since 2012
last seen Sep 2018
Meph0 wrote:Het zal allemaal wel dat ze samples gebruiken, maar net als met een kleine pik, is het maar wat je ermee doet (schijnt, ik heb natuurlijk een brandslang die ik als riem kan gebruiken)
Wtf :lol:

OT: Zeker verdient, en lekker plaatje ook :)
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ja leuke plaat :)
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Wat een plaat :loving:
S
Artiest
60 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Thx voor de positieve reacties! :thumbsup:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
jaron123 wrote:Fijn plaatje inderdaad, deze kicks klinken ook iets minder "tokkerig" ook al zijn ze wsl van Wildstylez.
Voor mijn eigen duidelijkheid, is dit dan een kick die ze "gejat "hebben van wildstylez? of mogen ze hem gebruiken? Of hebben ze hem dan zo nagemaakt dat het bijna 1 op 1 klinkt? ben zelf niet zo thuis in al die dingen. Vandaar dat ik het even vraag :)

OT: Erg lekkere track! melo pakt me eig steeds meer na mate ik de track vaker luister :thumbup:
S
Artiest
60 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Nu verkrijgbaar! :)
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
CiRiXxX wrote:
jaron123 wrote:Fijn plaatje inderdaad, deze kicks klinken ook iets minder "tokkerig" ook al zijn ze wsl van Wildstylez.
Voor mijn eigen duidelijkheid, is dit dan een kick die ze "gejat "hebben van wildstylez? of mogen ze hem gebruiken? Of hebben ze hem dan zo nagemaakt dat het bijna 1 op 1 klinkt? ben zelf niet zo thuis in al die dingen. Vandaar dat ik het even vraag :)

OT: Erg lekkere track! melo pakt me eig steeds meer na mate ik de track vaker luister :thumbup:
Als hij idd van wildstylez is dan hebben ze hem wss gekregen om het niveau van de productie (en dus van de releases op LCM) op te schroeven denk ik. Wildstylez gaat die track echt niet releasen als er een gejatte kick van hem in zit :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Na weet ik het hoeveel maanden eindelijk weer eens een plaatje die me echt aanspreekt :)
R
Hardtraxxer
52 posts member since 2015
last seen May 2016
Verschrikkelijk..
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
robinislief wrote:Verschrikkelijk..
oke
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Echt supervet :thumbsup:
S
Hij is nu toch gebumbt :P
Vind het toch wel een erg gaaf nummer ^^
Hardtraxxer
140 posts member since 2014
last seen Nov 2020
Track die ik op Knockout minder vond, maar dat kwam waarschijnlijk door de andere tracks. Maar heb hem nu een aantal keer thuis geluisterd en nummer bevalt me erg goed.
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Vind m nog steeds zo vett :loving: