Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

Dbstf sample.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 00:47 

Hardtraxx Addict

Het zal allemaal wel dat ze samples gebruiken, maar net als met een kleine pik, is het maar wat je ermee doet (schijnt, ik heb natuurlijk een brandslang die ik als riem kan gebruiken). Aaanyway, wat ze er in dit nummer mee doen vind ik echt heel vet. Ik had nog nooit van ze gehoord, maar dit is een van de lekkerste euforische platen in tijden. Drive, leuke melodie en niet van die kutte house-invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:42 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Leuk melodisch plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 14:19 

Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Het zal allemaal wel dat ze samples gebruiken, maar net als met een kleine pik, is het maar wat je ermee doet (schijnt, ik heb natuurlijk een brandslang die ik als riem kan gebruiken)

Wtf :lol:

OT: Zeker verdient, en lekker plaatje ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:32 

Hardtraxxer

Ja leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 00:05 

Hardtraxx Elite

Wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:09 

Artiest

Thx voor de positieve reacties! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:15 

Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Fijn plaatje inderdaad, deze kicks klinken ook iets minder "tokkerig" ook al zijn ze wsl van Wildstylez.

Voor mijn eigen duidelijkheid, is dit dan een kick die ze "gejat "hebben van wildstylez? of mogen ze hem gebruiken? Of hebben ze hem dan zo nagemaakt dat het bijna 1 op 1 klinkt? ben zelf niet zo thuis in al die dingen. Vandaar dat ik het even vraag :)

OT: Erg lekkere track! melo pakt me eig steeds meer na mate ik de track vaker luister :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 11:28 

Artiest

Nu verkrijgbaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:17 

Hardtraxx Elite

CiRiXxX schreef:
jaron123 schreef:
Fijn plaatje inderdaad, deze kicks klinken ook iets minder "tokkerig" ook al zijn ze wsl van Wildstylez.

Voor mijn eigen duidelijkheid, is dit dan een kick die ze "gejat "hebben van wildstylez? of mogen ze hem gebruiken? Of hebben ze hem dan zo nagemaakt dat het bijna 1 op 1 klinkt? ben zelf niet zo thuis in al die dingen. Vandaar dat ik het even vraag :)

OT: Erg lekkere track! melo pakt me eig steeds meer na mate ik de track vaker luister :thumbup:

Als hij idd van wildstylez is dan hebben ze hem wss gekregen om het niveau van de productie (en dus van de releases op LCM) op te schroeven denk ik. Wildstylez gaat die track echt niet releasen als er een gejatte kick van hem in zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:11 

Bierkoning

Na weet ik het hoeveel maanden eindelijk weer eens een plaatje die me echt aanspreekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:43 

Hardtraxxer

Verschrikkelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 14:03 

Hardtraxxer

robinislief schreef:
Verschrikkelijk..

oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 04:08 

Hardtraxx Addict

Echt supervet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 10:38 

Hij is nu toch gebumbt :P
Vind het toch wel een erg gaaf nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 00:17 

Hardtraxxer

Track die ik op Knockout minder vond, maar dat kwam waarschijnlijk door de andere tracks. Maar heb hem nu een aantal keer thuis geluisterd en nummer bevalt me erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 00:30 

Hardtraxx Elite

Vind m nog steeds zo vett :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle