Ben wel benieuwd wat jullie favoriete niet-harddance platen zijn. Genre maakt verder niet uit. Ik weet dat het misschien net zo onmogelijk is als bij harddance, maar kijk maar hoe ver je komt. Wellicht nog motivatie erbij, is ook altijd wel leuk om te lezen
Om het topic een beetje schoon te houden gelieve geen youtubefilmpjes gebruiken (link mag wel uiteraard).
Ik trap af:
1. Guns 'n Roses - November Rain
Deze plaat is echt 9 minuten lang perfectie in mijn ogen, de opbouw, de emotie, de vocals, de drums, de solo's verdeeld over de plaat en als hoogtepunt natuurlijk de laatste gitaarsolo van Slash.
2. Pearl Jam - Alive
Was moeilijk kiezen tussen Black en Alive, maar die gitaarsolo aan het eind van Alive is zó vet dat ik Alive nog iets beter vind. Verder gewoon een aanstekelijke track en de stem van Eddie Vedder is geweldig.
3. Dire Straits - Brothers In Arms
Ook hier was het weer moeilijk kiezen, Dire Straits hebben zoveel vette nummers. Ik kan deze keuze ook moeilijk toelichten, de plaat doet gewoon wat met me. Dat subtiele gitaarwerk is zo goed.
4. Guns 'n Roses - Sweet Child O' Mine
Behoeft niet al te veel toelichting denk ik, Slash op z'n best.
5. Pink Floyd - Wish You Were Here
Er zit zó veel gevoel in deze track, nog meer dan November Rain of BIA. Vind het vooral geweldig gezongen. Dat met de achterliggende gedachte erbij maakt het tot één van mijn favorieten.
6. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Gewoon raggen.
7. Faithless - Insomnia
Vroeger die hard trance luisteraar en deze was toch wel onovertroffen.
8. Liquido - Narcotic
Ultieme feestplaat voor mij, geweldig om die te horen als je ergens met je dronken kop op een of ander feest loopt.
9. Muse - Knights Of Cydonia
Eigenlijk hetzelfde verhaal als Narcotic, al zul je deze niet zo snel horen natuurlijk. Maar ik krijg er wel hetzelfde gevoel bij. En door het hoge rag gehalte voelt het een beetje als een mix van Smells Like Teen Spirit en Narcotic
10. Andre Hazes - Kleine Jongen
Omdat Hazes gewoon een ontiegelijke held is. Geen Nederlandse artiest die met zoveel passie kan zingen als Hazes kon. Daarnaast ook een beetje jeugdsentiment.
Ik trap af:
1. Guns 'n Roses - November Rain
Deze plaat is echt 9 minuten lang perfectie in mijn ogen, de opbouw, de emotie, de vocals, de drums, de solo's verdeeld over de plaat en als hoogtepunt natuurlijk de laatste gitaarsolo van Slash.
2. Pearl Jam - Alive
Was moeilijk kiezen tussen Black en Alive, maar die gitaarsolo aan het eind van Alive is zó vet dat ik Alive nog iets beter vind. Verder gewoon een aanstekelijke track en de stem van Eddie Vedder is geweldig.
3. Dire Straits - Brothers In Arms
Ook hier was het weer moeilijk kiezen, Dire Straits hebben zoveel vette nummers. Ik kan deze keuze ook moeilijk toelichten, de plaat doet gewoon wat met me. Dat subtiele gitaarwerk is zo goed.
4. Guns 'n Roses - Sweet Child O' Mine
Behoeft niet al te veel toelichting denk ik, Slash op z'n best.
5. Pink Floyd - Wish You Were Here
Er zit zó veel gevoel in deze track, nog meer dan November Rain of BIA. Vind het vooral geweldig gezongen. Dat met de achterliggende gedachte erbij maakt het tot één van mijn favorieten.
6. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Gewoon raggen.
7. Faithless - Insomnia
Vroeger die hard trance luisteraar en deze was toch wel onovertroffen.
8. Liquido - Narcotic
Ultieme feestplaat voor mij, geweldig om die te horen als je ergens met je dronken kop op een of ander feest loopt.
9. Muse - Knights Of Cydonia
Eigenlijk hetzelfde verhaal als Narcotic, al zul je deze niet zo snel horen natuurlijk. Maar ik krijg er wel hetzelfde gevoel bij. En door het hoge rag gehalte voelt het een beetje als een mix van Smells Like Teen Spirit en Narcotic
10. Andre Hazes - Kleine Jongen
Omdat Hazes gewoon een ontiegelijke held is. Geen Nederlandse artiest die met zoveel passie kan zingen als Hazes kon. Daarnaast ook een beetje jeugdsentiment.
Last edited by Pommer on 15 Mar 2015 21:20, edited 1 time in total.