Nederlandse vocals klinken altijd zo suf
Zou het wel goed doen op feesten als pussylounge ofzo...
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Jammer dat hij niet iets met die melodie doet.
Freestyle voor pubers? Man, man, man wat een tenenkrommende slechte vocals. Is freestyle trouwens een subgenre van hardstyle?
Mwah, Freestyle is gewoon het stijltje wat ze op Pussylounge hebben, in principe kan elke dj doen en laten wat hij wil, van dubstep naar jumpstyle naar terror, je kan het zo gek niet bedenken :p (als ik het goed begrepen heb?)JeftaElachouri wrote:Freestyle voor pubers? Man, man, man wat een tenenkrommende slechte vocals. Is freestyle trouwens een subgenre van hardstyle?
Is volgens mij behoorlijk populair omdat er op veel festivals tegenwoordig een freestyle stage wordt neergezet.
Maar komt neer op van elk genre de bekendste tracks draaien en een shitload aan bootlegs en remixes van populaire tracks.Rickzel wrote:Mwah, Freestyle is gewoon het stijltje wat ze op Pussylounge hebben, in principe kan elke dj doen en laten wat hij wil, van dubstep naar jumpstyle naar terror, je kan het zo gek niet bedenken :p (als ik het goed begrepen heb?)JeftaElachouri wrote:Freestyle voor pubers? Man, man, man wat een tenenkrommende slechte vocals. Is freestyle trouwens een subgenre van hardstyle?
Is volgens mij behoorlijk populair omdat er op veel festivals tegenwoordig een freestyle stage wordt neergezet.
Je zult mij er ook nooit vinden hoor, dat is alleen wat ik er van begrepen heb
Heb er ook weinig mee.
Hoog Feest dj Ruud / Dirtcaps / YellowClaw / Lny Tnz / Playboyz gehalte.. maar wel geniaal.
-
S
Dit is nou niet echt wat ik van de Viper verwacht. Vind het opzichte nog wel grappig maar zal niet heel vaak opgezet gaan worden denken ik. 6,0
Beide geen genre. Dit lijkt mij trouwens gewoon hardstyle (Coone heeft de lead gemaakt?) met een weet-ik-veel breakje. Het wordt nu echt een chaos trouwens, hardstyle produceren en vervolgens freestyle noemen. Hokjesmania..JeftaElachouri wrote:Freestyle voor pubers? Man, man, man wat een tenenkrommende slechte vocals. Is freestyle trouwens een subgenre van hardstyle?
En LOL @ een gehele plaat in het Nederlands zingen en dan het nieuwsbericht eruit schuiven in het Engels, om vervolgens het Nederlandse gespit in het Engels te vertalen (leest vreselijk lame).
Maar goed misschien wel een goede representatie van 'freestyle'. Werkelijk geen touw aan vast te knopen, en zo op z'n tijd best leuk.
-
S
Jaaah! Mooi materiaal dit.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ik vind em wel leuk
inderdad goed nummer voor pussylounge!!
Maar die vocals

Maar die vocals
Als ik MC Alee zie staan, weet ik instant al dat de vocals kut zijn.
Zal inderdaad leuk zijn voor een Pussylounge achtig iets, maar mij zal je daar niet vinden en daarom deze track ook maar skippen.
Zal inderdaad leuk zijn voor een Pussylounge achtig iets, maar mij zal je daar niet vinden en daarom deze track ook maar skippen.