Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 10:25 

Hardtraxx Veteran

Nederlandse vocals klinken altijd zo suf >.< Zou het wel goed doen op feesten als pussylounge ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 10:51 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat hij niet iets met die melodie doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 11:22 

Hardtraxx Elite

Freestyle voor pubers? Man, man, man wat een tenenkrommende slechte vocals. Is freestyle trouwens een subgenre van hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 11:32 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Freestyle voor pubers? Man, man, man wat een tenenkrommende slechte vocals. Is freestyle trouwens een subgenre van hardstyle?

Mwah, Freestyle is gewoon het stijltje wat ze op Pussylounge hebben, in principe kan elke dj doen en laten wat hij wil, van dubstep naar jumpstyle naar terror, je kan het zo gek niet bedenken :p (als ik het goed begrepen heb?)

Is volgens mij behoorlijk populair omdat er op veel festivals tegenwoordig een freestyle stage wordt neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
JeftaElachouri schreef:

Mwah, Freestyle is gewoon het stijltje wat ze op Pussylounge hebben, in principe kan elke dj doen en laten wat hij wil, van dubstep naar jumpstyle naar terror, je kan het zo gek niet bedenken :p (als ik het goed begrepen heb?)

Is volgens mij behoorlijk populair omdat er op veel festivals tegenwoordig een freestyle stage wordt neergezet.

Maar komt neer op van elk genre de bekendste tracks draaien en een shitload aan bootlegs en remixes van populaire tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

Je zult mij er ook nooit vinden hoor, dat is alleen wat ik er van begrepen heb :P Heb er ook weinig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:00 

Hardtraxx Veteran

Hoog Feest dj Ruud / Dirtcaps / YellowClaw / Lny Tnz / Playboyz gehalte.. maar wel geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:01 

Dit is nou niet echt wat ik van de Viper verwacht. Vind het opzichte nog wel grappig maar zal niet heel vaak opgezet gaan worden denken ik. 6,0
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:34 

Donateur

JeftaElachouri schreef:

Beide geen genre. Dit lijkt mij trouwens gewoon hardstyle (Coone heeft de lead gemaakt?) met een weet-ik-veel breakje. Het wordt nu echt een chaos trouwens, hardstyle produceren en vervolgens freestyle noemen. Hokjesmania..

En LOL @ een gehele plaat in het Nederlands zingen en dan het nieuwsbericht eruit schuiven in het Engels, om vervolgens het Nederlandse gespit in het Engels te vertalen (leest vreselijk lame).

Maar goed misschien wel een goede representatie van 'freestyle'. Werkelijk geen touw aan vast te knopen, en zo op z'n tijd best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 14:00 

Hardtraxx Veteran

Freestyle is gewoon geniaal.
Net als dit:

(Lijkt er ook wel op)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 14:03 

Jaaah! Mooi materiaal dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 15:16 

Hardtraxx Addict

Ik vind em wel leuk :) inderdad goed nummer voor pussylounge!!
Maar die vocals :x :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:27 

Kraak... Piep...

Als ik MC Alee zie staan, weet ik instant al dat de vocals kut zijn.

Zal inderdaad leuk zijn voor een Pussylounge achtig iets, maar mij zal je daar niet vinden en daarom deze track ook maar skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:53 

Hardtraxx Crew

Wat een meuk, niks voor mij dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:55 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Wat een meuk, niks voor mij dit
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle